annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

galaxy fit en oortjes

Topic gestart op: 22-03-20 21h20

Antwoorden: 4 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

galaxy fit en oortjes

Ik heb van mijn dochter een SAMSUNG GALAXY FIT gekregen,maar ik zou daar nu graag oortjes bijkopen(heb er wel een massa liggen maar maar geen draadloze)

,ben al eens gaan kijken op de webshop daar staan buds op van samsung maar vind de prijs nogal aan de hoge kant.

Heeft iemand hier een goedkopere maar toch redelijk kwalitatieve oplossing van eventuele oortjes die zowel met mijn samsung A40 (zijn wel oortjes bij maar niet draadloos) als met de galaxy fit werken of moet ik toch bij samsung blijven voor een goede werking.

Alvast bedankt

Grtz

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  de beste raad is die ik je kan geven probeer alles een beetje kwa merk op elkaar af te stemmen. Ik weet het die oortjes zijn niet goedkoop , mijn partner heeft ze ook maar ze werken perfect , volgens mijn partner natuurlijk. Om een voorbeeld te geven ik gebruik een mac pc en een windows pc , ik heb ook een draadloos koptelefoon , op de windows geen probleem met verbinden en pauze zetten van programma's. Op de mac verbinden lukt maar als ik een film of iets op pauze zet en terug wil kijken niks als gekraak. 

Nu zijn er ook wel goedkopere draadloos oortjes te verkrijgen. Zou eens op Coolbleu rondneuzen en zien wat bepaalde revieuws schrijven zo maak ik ook meestal de keuze. De meeste sterren zou ik niet kijken want als ik 5 sterren geef en iemand anders 3 kan het wat bedrog zijn he. Wat ik heb gelezen en gezien in revieuws is dat sony en philips ook niet slecht zijn en zijn wel betaalbaar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ronaldo
Ervaren verkenner

Je geeft aan Sony, Philips maar zijn die vlot te combineren met mijn samsung. Kwalitatief zullen die ook wel minder zíjn denk ik wat nogal logisch is denk ik dan. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb zo een beetje de indruk dat Samsung in de richting Apple aan het gaan is qua prijzen ... Topmodellen van dik over de € 1.000 ... dat is toch eigenlijk echt wel overdreven ...

Dat het goede kwaliteit is mag dan ook wel voor zulke prijzen ...

Maar zoals bij al die dingen, dus niet alleen foons en oortjes, maar algemeen, bij die dure exclusieve merken zit de helft van de prijs toch in de naam en niet het toestel. Samsung is Koreaans, de Apple foons worden ook in China gemaakt ...

Eigenlijk zouden ze die prijzen nog eens in de oude franken moeten weergeven. De verkoop zou nogal dalen denk ik ... € 1.500 willen ze mss wel betalen, maar 60.000 **bleep**??? Voor een foon??? Mijn eerste maandpree was 17.000 **bleep** ...

Trouwens, er heeft eens iemand aan de top van Apple gevraagd waarom hun producten zo duur verkocht worden, een veelvoud van de productiekost (dus niet zomaar een winstmarge). Het antwoord was: Als de klanten dat willen en blijven betalen, we zouden zot zijn om het niet te doen ..

EDIT: ik zie dat er hier weer onterecht gebleept wordt... er stond de afkorting van Belgische Franken zijnde B-E-F zonder de streepkes ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @ronaldo ,

Samsung buds zijn inderdaad vrij prijzig. Zelf heb ik ook Samsung buds gehad en ik kan alleen maar zeggen dat het toch echt wel zijn prijs waard is. Een genot om te gebruiken. 

Tussen de goedkopere merk ik vaak dat er toch veel brol tussen zit. Zeker mee opletten. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 

Leden met de meeste pluimen