annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ongelofelijke warboel

Topic gestart op: 27-07-19 20h12

Antwoorden: 1 antwoord

depauwfrank
Aspirant verkenner

ongelofelijke warboel

provider ORANGE , de leuze " zit het scheef , wij trekken het recht " , absoluut niet dus.

donderdag 18/7 , 10.08 u , op aanraden van de man aan de info lijn, bestel uw 2 smartphones huawei P20 on-line , dan heeft u ze morgen. Dan hoeft u zich niet naar Wijnegem shopping te verplaatsen. Allee vooruit dan maar.
Vrijdag 19/7 , niks gezien, het week-end ook niet uiteraard.
Maandag 22/7 , 1 verkeerd toestel ontvangen P 20 lite . Gratis nr. 5000 pas na 4 uur bereikbaar met de melding dat ik naar 5432 moet bellen , afspraak gemaakt dat ik gereserveerde toestellen kan afhalen in shoppingcenter , allen daarheen! Mijnheer , u moet wel de volle pot betalen want die toestellen zijn niet aan uw abonnement gelinkt. Juffrouw , kan u dan aub voor mij ens informeren ? Nee mijnheer dat kan ik niet  , zo werkt het niet...
Dinsdag 23/7 na 3 verschillende nummers na 56 min. wachttijd en een telefoontje van 3 kwartier , zou men mij vandaag ? Terug contacteren. Niks gehoord , zelf gebeld , ja mijnheer , die dienst heeft 3 dagen om te reageren....
( het opgenomen gesprek van mijn bestelling vind men toevallig niet terug)

Ondertussen na bijna 3 uur bellen en een nutteloze rit naar het shopping , nog steeds geen toestellen in het zicht..... beware for ORANGE. Dit na 25 jaar klant te zijn

grtz , 27/7/2019

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
depauwfrank
Aspirant verkenner

Ondertussen, juist 55 minuten aan de telefoon gehangen met 5432 , omdat de termijn om te reageren van de klantendienst , 3 dagen , reeds 7 dagen is geworden. Nu gaan ze een nieuw dossier opstarten en grondig onderzoeken en binnen 3 (sic.) dagen gaan ze me contacteren..... ipv de volgende dag heeft u , uw toestellen, zijn er reeds 12 dagen verstreken. Bij een vorig gesprek zei men " stuur de foute gsm gewoon terug in de originele doos " wat ik gedaan heb. Vandaag zei men dat het een totaal foute procedure is , want dat orange me eerst een retour doos opstuurd met allerlei instructies... weer X dagen extra zeker ? Ik hoop dat ze psychologische ondersteuning bieden want na 5 uur naar het irriterende wachtmuziekje te moeten luisteren kan ik dat wel gebruiken. ( overigens wel altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn ).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen