annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

simkaart

Topic gestart op: 10-12-19 15h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Petraclaeys
Aspirant verkenner

simkaart

Beste,

ik ben samen met mijn gezin al jaren trouwe klant.

Echter heeft mijn dochtertje per ongeluk mijn gsm in haar handen gekregen, 3 x de verkeerde pincode ingevoerde en natuurlijk geblokkeerd.

Via de klantenzone mijn PUK opgezocht, ingevoerd en telkens wordt gevraagd je PUK code in te geven, wat ik dan ook doe en daarna een nieuwe PIN, doe ik ook netjes en dan vergrendeld mijn telefoon opnieuw, moet ik 30 seconden wachten en opnieuw mijn PIN ingeven met als resultaat dat ik dan opnieuw van voor opnieuw geblokkeerd raak en de ellende heb met PUK en PIN.

Wat moet ik doen want ik kan niet zomaar van nummer veranderen.

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
NelsonM
Orange-werknemer

Beste,

ik ben samen met mijn gezin al jaren trouwe klant.

Echter heeft mijn dochtertje per ongeluk mijn gsm in haar handen gekregen, 3 x de verkeerde pincode ingevoerde en natuurlijk geblokkeerd.

Via de klantenzone mijn PUK opgezocht, ingevoerd en telkens wordt gevraagd je PUK code in te geven, wat ik dan ook doe en daarna een nieuwe PIN, doe ik ook netjes en dan vergrendeld mijn telefoon opnieuw, moet ik 30 seconden wachten en opnieuw mijn PIN ingeven met als resultaat dat ik dan opnieuw van voor opnieuw geblokkeerd raak en de ellende heb met PUK en PIN.

Wat moet ik doen want ik kan niet zomaar van nummer veranderen.

Hallo @Petraclaeys,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
CarinoBxl
Ervaren verkenner

De beste oplossing is. Naar een dichtstbijzijnde Orange Shop te gaan en toch even de SIM te laten vervangen. Het nummer blijft behouden en na zo'n 3 uurkes werkt alles weer terug naar behoren.

0 pluimen
Jelle1
Ervaren verkenner

Beste,

Je PIN code en je PUK code staat op het simkaarthoudertje maar als je ze niet meer hebt zou ik eens bellen of langsgaan in een orange shop.

Vriendelijke groet, Jelle

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Klopt , gewoon naar Orange gaan en simkaart vernieuwing met je huidig nummer aanvragen , is geen probleem.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen