annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

smartphone gegevens overbrengen naar auto

Topic gestart op: 21-01-20 19h04

Antwoorden: 12 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

smartphone gegevens overbrengen naar auto

OPGELOST

Is er iemand die ervaring heeft met gegevens over brengen van smartphone naar telefoon in auto.Ben in het bezit van een samsung A40 het koppelen lukt perfect,ook kan ik zien  naar wie ik allemaal gebeld heb,het enige probleem is mijn contacten worden niet weergegeven,nochthans staat alles ingesteld om alles automatisch over te zetten.Is waarschijnlijk weer simpel op te lossen maar ik ben een leek op het gebied van zulke zaken.Contacten zijn opgeslagen op de sim kaart,wat geen probleem is heeft men mij verteld maar wat zie ik dan over het hoofd.

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

probeer eens met een contact op je telefoon te zetten die ook op de simkaart staat.

Doe het dan nog eens een keertje dan weet je zo wat er fout zit. Wij hebben onze

contacten op beide plaatsen staan op onze smartphone. Geen problemen ermee.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Ronaldo.

Fijn te lezen dat je dat al klaar hebt.

Misschien je auto opnieuw opstarten en je telefoon eens helemaal

uitzetten en dan in de auto pas terug aanzetten wie weet?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  heel erg fijn dat het treug werkt kan u in ieder geval weer veilig bellen onderweg 🙂 .

Wat je zegt klopt wel , ik heb dat ook , dat de auto een koppel code geeft dat je niet elke keer opnieuw verbinding moet maken. Op de manier weet de auto dat het dezelfde gsm is elke keer. Dus probeer dat nog ff eens ff de verbinding , of de auto , vergeten en opnieuw koppelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Ronaldo.

Fijn te lezen dat je dat al klaar hebt.

Misschien je auto opnieuw opstarten en je telefoon eens helemaal

uitzetten en dan in de auto pas terug aanzetten wie weet?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
ronaldo
Ervaren verkenner

@Josette  @patrick2  @Cdt24801 

Ik moest vandaag dringend weg dus had ik weinig tijd om alles er terug af te halen en weer te installeren,gewoon in de auto gestapt BT opgezet en alles was direkt automatisch verbonden zonder zelf iets te moeten doen.Dat had ik natuurlijk zelf wel kunnen weten dat in sommige gevallen als je iets installeert alles beter eerst afsluit en opnieuw opstart om alle functie's actief te maken.😴.de vorige keren heb ik dat niet gedaan omdat het toch niet werkte en ben ik overal maar wijselijk afgebleven.Ik heb hier weeral veel bijgeleerd oa van de contacten zowel op tel als sim te zetten ook al had men mij verteld dat het geen probleem was van ze enkel op de sim te hebben.

Alles is nu opgelost en werkt perfect,rest mij nog jullie te bedanken voor de tips en wens ik jullie nog een prettig weekend.😌

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  fijn dat alle tips die we gegeven hebben je in de goede richting hebben gebracht en dat het ook opgelost is geraakt. Vergeet niet om de goede oplossing als opgelost aan te duiden dit kan andere leden in de toekomst zeker helpen.

Voor de rest een heel fijn weekend toegewenst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ronaldo 

Altijd plezant, problemen die zichzelf oplossen 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen