annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

smartphone gegevens overbrengen naar auto

Topic gestart op: 21-01-20 19h04

Antwoorden: 12 antwoorden

ronaldo
Ervaren verkenner

smartphone gegevens overbrengen naar auto

OPGELOST

Is er iemand die ervaring heeft met gegevens over brengen van smartphone naar telefoon in auto.Ben in het bezit van een samsung A40 het koppelen lukt perfect,ook kan ik zien  naar wie ik allemaal gebeld heb,het enige probleem is mijn contacten worden niet weergegeven,nochthans staat alles ingesteld om alles automatisch over te zetten.Is waarschijnlijk weer simpel op te lossen maar ik ben een leek op het gebied van zulke zaken.Contacten zijn opgeslagen op de sim kaart,wat geen probleem is heeft men mij verteld maar wat zie ik dan over het hoofd.

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

probeer eens met een contact op je telefoon te zetten die ook op de simkaart staat.

Doe het dan nog eens een keertje dan weet je zo wat er fout zit. Wij hebben onze

contacten op beide plaatsen staan op onze smartphone. Geen problemen ermee.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen Ronaldo.

Fijn te lezen dat je dat al klaar hebt.

Misschien je auto opnieuw opstarten en je telefoon eens helemaal

uitzetten en dan in de auto pas terug aanzetten wie weet?

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@ronaldo  heel erg fijn dat het treug werkt kan u in ieder geval weer veilig bellen onderweg 🙂 .