annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

toestel bij abonnement

Topic gestart op: 10-01-20 19h11

Antwoorden: 3 antwoorden

stephanie2
Aspirant verkenner

toestel bij abonnement

Ik heb vorig jaar (5 januari 2019) een iphone met korting gekocht samen met het koala abonnement. Ik heb een afbetalingsplan van 24 maanden. Momenteel is dit 12 maanden geleden en nu is mijn vraag of ik een nieuw toestel met korting kan krijgen bij ditzelfde koala abonnement. En als dit gaat of het ook mogelijk is om de vorige iphone gewoon maandelijks af te betalen.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb vorig jaar (5 januari 2019) een iphone met korting gekocht samen met het koala abonnement. Ik heb een afbetalingsplan van 24 maanden. Momenteel is dit 12 maanden geleden en nu is mijn vraag of ik een nieuw toestel met korting kan krijgen bij ditzelfde koala abonnement. En als dit gaat of het ook mogelijk is om de vorige iphone gewoon maandelijks af te betalen.

Hallo @stephanie2,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@stephanie2  het antwoord is nee het gaat niet om een tweede toestel te koppelen aan het zelfde nummer. U kan wel de resterende 24 maanden de restwaarde betalen en dan opnieuw een joint offer aangaan. U kan ook een tweede nummer nemen met een Koala abonnement en daar een gsm bij nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stephanie2 

Ik veronderstel dat het om een Koala Smartphone abonnement gaat, of ben ik mis?

Wanneer het een smartphone abo  is, dan heb ik goed nieuws en slecht nieuws voor u:

  • Het goede nieuws is: ja, je kan gewoon een nieuwe foon kopen met dat abo.
  • Het slechte nieuws is: je moet de restwaarde van de vorige foon dan meteen in één keer afbetalen.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen