annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

toestel met nieuw nummer AUB

Topic gestart op: 27-03-20 12h27

Antwoorden: 11 antwoorden

cash
Ervaren verkenner

toestel met nieuw nummer AUB

OPGELOST

Beste,

Mijn vriendin komt eindelijk bij mij wonen, zij is afkomstig uit Nederland Eindhoven.

Zij heeft nog geen Belgish nummer, maar ze wilt haar nederlands nummer momenteel nog behouden om ginder nog bereikbaar te blijven.

Nu was ik net online gaan kijken om een toestel te kopen, want alle winkels zijn dicht.

Blijkbaar kunnen we geen toestel met abonement kopen zonder al een nummer te hebben om fraude tegen te gaan 😮 

 

En wat nu?

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@cash  heb net eens gezien en blijkbaar is het een veiligheid van Orange die er tegenwoordig inzit dat je geen toestel kan nemen ( met nieuw nummer ) met bestaand nummer gaat het wel. 

Twee andere optie's zijn mogelijk, je kan een herlaadkaart nemen en daar een nieuw nummer op aanvragen of een nieuw abonnement met een nieuw nummer. Je zal zelf dan wel moeten kijken of je nog ergens een toestel hebt waar de Orange simkaart in kan. Een derde optie is om op jou account je abonnement een toestel te nemen jou nummer in te geven en te bestellen. Je kan dan het eventueel nieuw gekozen abonnement van je vriendin in dat toestel steken , als simkaart en toestel binnen zijn. Maar het is een optie natuurlijk. Je kan ook eens testen of jou Orange simkaart werkt in haar toestel , kan namelijk soms zijn dat de Nederlandse toestellen Belgische simkaarten aanneemt , deze zijn dan simlock vrij. Als dat het geval is bestel een nieuw abonnement met nieuw nummer , wacht op de simkaart en activeer deze. 

Als het niet gaat zal je moeten wachten tot de shops open zijn vrees ik. probeer anders dit nummer eens : 0800 35 177 

Hopelijk kun je het zo oplossen !

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

Beste @cash ,

Zoals @patrick2  al vermeld heeft, best een tweede nummer met abonnement toevoegen ipv herlaadkaart. 
Hierdoor kan je ook gebruik maken van multiproductvoordeel indien jullie Go Intense of Go unlimmited nemen en zo 9 euro korting krijgen op het abonnement.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
cash
Ervaren verkenner

Ik heb net men telefoon onvangen die ik Vrijdag heb besteld zeer snelle afhandeling

@TomB  hartelijk dank voor heel het team dat nog steeds paraat staat voor onze dienst te verlenen

 

nu nog extra nummer bestellen 😉

 

NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb net men telefoon onvangen die ik Vrijdag heb besteld zeer snelle afhandeling

@TomB  hartelijk dank voor heel het team dat nog steeds paraat staat voor onze dienst te verlenen

 

nu nog extra nummer bestellen 😉

Hallo @cash,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

TomB
Orange-werknemer

Beste @cash ,

Zoals @patrick2  al vermeld heeft, best een tweede nummer met abonnement toevoegen ipv herlaadkaart. 
Hierdoor kan je ook gebruik maken van multiproductvoordeel indien jullie Go Intense of Go unlimmited nemen en zo 9 euro korting krijgen op het abonnement.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Even inpikken op iets dat @patrick2 vermeld heeft. Orange  Circle, bestaat dat nog?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen