annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanpassing (let danj aan mede community leden.

Topic gestart op: 02-12-19 04h46

Antwoorden: 1 antwoord

kellydebelder
Veteraan verkenner

Aanpassing (let danj aan mede community leden.

Trouwens, je hebt niet enkel de rangen scout, verkenner, genezer en sjamaan, er zijn bij elke rang ook nog eens verschilende niveau's te doorspartelen:

 

De eerste is uniek, iedereen begint als rekruut scout. Dat is de enige scoustrang en de enige rang die als specifiek niveau "rekruut" heeft.Vrij vlot kun je Verkenner worden. Eerst als aspirant.Tweede niveau is Gewaardeerde.Volgendse niveau is Ervaren.Daarop volgt dan VeteraanEn tenslotte Leidende.

 

Eenmaal een hogere rang behaald herbeginnen de tussenliggende niveau's. Althans, dat vermoed ik, want er is nog niemand tot in de hoogste regionen doorgestoten. Wie weet staan daar ook nog nieuwe niveau's te wachten...

 

Wait and see zou ik zeggen 

 

Hier een screenshot van de eregalerij. Zoals je kan zien bestaan er dus wel degelijk ervaren scouten en aspirant scouten, naast de rekruut scouten. Of er ook gewaardeerde, veteraan en leidende scouten bestaan, ik heb er zo meteen geen gevonden, maar ik vermoed dat ze wel voorzien zijn. Alleen, de overgang van scout naar aspirant verkenner is zo snel verdiend dat die tussenrangen gewoon in de meeste gevallen oversprongen worden

K

 

 

1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kellydebelder 

Mag ik u eens een tip geven? Wanneer je (delen van) een andere post citeert, gebruik dan eens de daarvoor voorziene functie. Dan is het meteen duidelijker voor iedereen.

Ditmaal heb je bvb uit twee van mijn posts dingen uitgehaald en die hier gewoon aan mekaar geplakt met copy/paste. Dat geeft een vrij onduidelijk en verwarrend beeld als je die tekst gewoon van boven naat beneden helemaal leest ...

Om tekst uit iemand anders zijn post ook te gebruiken dien je dus de "Quote" functie te gebruiken. Automatisch staat erbij van wie die is en van waar die komt.

Alvast bedankt voor uw begrip. Ik weet dat je een beginner bent en nog uw weg aan het zoeken bent. Aanzie dit dus niet als botte kritiek maar wel als hulp om u deftig op weg te helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen