annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al lang klant maar toch nieuw

Topic gestart op: 24-01-20 23h52

Antwoorden: 6 antwoorden

Aatje
Aspirant verkenner

Al lang klant maar toch nieuw

OPGELOST

Hallo allemaal

3 jaar geleden ben ik van Telenet overgeschakeld naar Orange, ondertussen heb ik mijn vriend ook zover gekregen en nog een paar mensen. 

Maar Tribe is toch helemaal nieuw, ik had er eerder nog nooit van gehoord en ik ben nog alles aan het bekijken. 

 

Als iemand tips heeft altijd welkom 😁😁

 

Groetjes 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Aatje 

Welkom hier op Tribe 😀

Ik zou u aanraden om eerst even een tijdje rustig wat rond te struinen in de verschillende topics en overal wat te lezen.

En zeker in "Tribe - jouw Community" de eerste threads eens doornemen, daar staat mooi uitgelegd wat het is en hoe het werkt, wat de spelregels zijn.

Heb je nu al vragen, dan is het een goed idee om eens enkele sleutelwoorden in te geven in de zoekfunctie, de kans is groot dat er reeds een en ander over geschreven werd en kun je al meteen misschien een antwoord vinden.

Ik wens u alvast veel leesgenot en nog meer genot van uw Orange toestellen en services. Dat is trouwens het hoofddoel van dit forum, Orange gebruikers samenbrengen om gezamenlijk problemen op te lossen door het delen van ervaring en kennis.

Tot binnenkort hier op Tribe 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Sveke
Leidende verkenner

@Aatje  Welkom op de tribe! 

Door  te lezen, leer je hier veel.  Ik heb zo al veel opgestoken. 

Als jezelf een vraag of probleem hebt, kan je dat gerust posten op de tribe.  
Je kan ook de zoekfunctie gebruiken.  Misschien heeft iemand anders deze vraag of probleem al gehad en kan je de oplossing zo vinden. 

Veel plezier op de tribe! 
Grtjs Sveke

patrick2
Wijze
Wijze

@Aatje  dan heb je de Tribe na die al die jaren toch ontdekt 🙂

Hier is het de bedoeling om eventuele ideeen te lanceren of vragen met bepaalde problemen op de lossen. Ook bepaalde dicussie's of andere onderwerpen kan u op antwoorden. Op die manier kan u pluimen verkrijgen als ook rangen waarin u kan stijgen.

Dus zou zeggen lees eens bepaalde posten en onderwerpen en u zal rap vertrokken zijn. Moesten er zelf vragen zijn mag u die altijd stellen en de Tribers , waaronder ik zelf  staan voor u klaar om deze te beantwoorden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Aatje
Aspirant verkenner

Dank u wel voor de raad 😁

 

Prettig weekend

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aatje  schreef:

Dank u wel voor de raad 😁

 

Prettig weekend


Da's graag gedaan hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen