Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-09-19 17h45
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb onlangs een in-app betaling gedaan via mijn herlaadkaart. Het geld is van mijn herlaadkaart gegaan, maar Google Play heeft deze nooit geregistreerd. Ik ben mijn geld dus kwijt, maar de in-app betaling is niet doorgegaan. Ik heb me al tot de app zelf gericht, maar deze kunnen enkel iets doen met een aankoopbewijs van Google, wat ik dus nooit heb gekregen. Ik heb Orange zelf proberen te bereiken en zij gingen mij binnen 3 werkdagen contacteren. Het is nu 4 werkdagen geleden en nog steeds niets...
Wie kan mij verder helpen?
Groetjes,
Thiebout
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou de klantendienst nogmaals contacteren, hetzij via 5000, maar ook via facebook messenger en twitter. Beide laatsten reageren doorgaans vrij vlot en accuraat.
Ik zou de klantendienst nogmaals contacteren, hetzij via 5000, maar ook via facebook messenger en twitter. Beide laatsten reageren doorgaans vrij vlot en accuraat.