annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling niet verwerkt (In-app betaling)

Topic gestart op: 05-09-19 17h45

Antwoorden: 1 antwoord

ThieboutL
Aspirant verkenner

Betaling niet verwerkt (In-app betaling)

OPGELOST

Hallo,

Ik heb onlangs een in-app betaling gedaan via mijn herlaadkaart. Het geld is van mijn herlaadkaart gegaan, maar Google Play heeft deze nooit geregistreerd. Ik ben mijn geld dus kwijt, maar de in-app betaling is niet doorgegaan. Ik heb me al tot de app zelf gericht, maar deze kunnen enkel iets doen met een aankoopbewijs van Google, wat ik dus nooit heb gekregen. Ik heb Orange zelf proberen te bereiken en zij gingen mij binnen 3 werkdagen contacteren. Het is nu 4 werkdagen geleden en nog steeds niets...

Wie kan mij verder helpen?

Groetjes,

Thiebout

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ThieboutL 

Ik zou de klantendienst nogmaals contacteren, hetzij via 5000, maar ook via facebook messenger en twitter. Beide laatsten reageren doorgaans vrij vlot en accuraat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ThieboutL 

Ik zou de klantendienst nogmaals contacteren, hetzij via 5000, maar ook via facebook messenger en twitter. Beide laatsten reageren doorgaans vrij vlot en accuraat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen