annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bevorderd tot Aspirant geenzer !!

Topic gestart op: 15-04-20 21h38

Antwoorden: 6 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Bevorderd tot Aspirant geenzer !!

@comima 

Kijk eens aan ....

Bevorderd tot Aspirant genezer !!!

Gefeliciteerd ! Je hebt dat dik verdiend 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
comima
Aspirant genezer

Bedankt .... Denk ik ...

Waarom verdien ik dat aub ?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

God’s (saxon genitive) wegen zijn ondoorgrondelijk, @comima 

ik zou me er niet te veel vragen bij stellen, laat het gewoon zo zijn en accepteer het

comima
Aspirant genezer

Oke Gregory ! 😊

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

My dear,

Je hebt dit verdiend omwille van uw bijdrage aan het leven en welzijn van dit fantastische forum. Je bent aanwezig, je stelt vragen, je geeft antwoorden, kortom, dit forum leeft mede dankzij uw bijdrage.

En daarvoor zijn er beloningen, in de vorm van een graad of titel, hoe je het ook noemen wil, en hoe langer je lid bent en hoe meer je bijdraagt aan dit forum, hoe hoger je op de ladder klimt.

En jij hebt intussen de overgang naar the next higher level verdiend. Je bent weliswaar opnieuw Aspirant, maar dan wel in het kader der Genezers. Zo zijn er momenteel nog niet al te veel. Vandaar ook dat @Gregory u verwelkomde in de groep der Genezers, waar hijzelf ook toe behoort.

Zodus, my dear, aanvaard de bloemetjes, geniet ervan en doe vooral gewoon verder zoals je bezig was. Je bent een waardevol lid van deze gemeenschap 😊

Tussen haakjes, dezelfde lof gaat ook naar @Josette die ook zopas bevorderd werd, reeds tot Ervaren genezer. Dames, jullie zijn geweldig. 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen