annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitenlandse EU nummers bellen;

Topic gestart op: 07-05-20 18h17

Antwoorden: 5 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

Buitenlandse EU nummers bellen;

OPGELOST

Kan iemand mij hierop antwoorden;

Ik heb een orange arend gsm-abbonement, waarin.dus onbeperkt gratis smsen zit, tot 20GB aan volle snelheid data surfen en erna geatis onbeperkt aan ⅓ v.d. snelheid, e  onbeperkt bellen.

Nu mijn vraag gaat over het laatste, ik kan onbeperkt bellen, maar in mijn contract en bij het aansluiten ervan 2j geleden was er duidelijk gesproken dat ik ook gratis naar de Eu en Marokko kan bellen.

Ik heb al meermaals ondervonden dat ik zelfs niet eens contact kan leggen met Nederlandse nummers (smsen gaat, maar bellen niet), Duitseland lukt ook niet, énz...

 

Dus: 

is dit iets sat ik via de myorange app bij opties 0f instellingen kan in/uit-schakelen, 

Of is dit een fout vanuit orange zelf en ga ik dan best na de corona-lock-down bij mijn baste orange shop langs?

Zijn er trouwens nog mensen die ditzelfde of gemijiaardige probleem (al) hebben (gehad). 

 

Mvg,

Kelly

Labels (1)
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kellydebelder 

Heb je die vraag al eens aan de klantendienst gesteld? Is er misschien in de settings van uw abo iets geblokkeerd?

Daar ken enkel de klantendienst op antwoorden ...

foon 5000, mesenger of twitter ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

Beste,

Neem eens contact op met de technische dienst voor mobiel. Standaard zijn er geen blokkeringen op bellen naar het buitenland enkel op een bepaald bedrag boven de factuur. 

Bellen naar EU nummers zit niet in een arend abonnement inbegrepen en al zeker niet naar Marokko (zone 3). 
Indien u een Arend premium heeft kan u wel naar EU nummers bellen. Nog altijd niet naar Marokko.

Indien dit mogelijk is kan u wel via internet (whatsapp, ...) bellen naar buitenlandse nummers. Dan is dit wel zonder extra kosten.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

kellydebelder
Veteraan verkenner

0 pluimen
kellydebelder
Veteraan verkenner

Beste, 

@Cdt24801 

 

Ik heb net de oplossing.op mijn vraag al ontvangen. 

@TomB 

Alvast bedankt voor jullie antwoord en hulp. 

 

Lvg,

Kelly

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Neem eens contact op met de technische dienst voor mobiel. Standaard zijn er geen blokkeringen op bellen naar het buitenland enkel op een bepaald bedrag boven de factuur. 

Bellen naar EU nummers zit niet in een arend abonnement inbegrepen en al zeker niet naar Marokko (zone 3). 
Indien u een Arend premium heeft kan u wel naar EU nummers bellen. Nog altijd niet naar Marokko.

Indien dit mogelijk is kan u wel via internet (whatsapp, ...) bellen naar buitenlandse nummers. Dan is dit wel zonder extra kosten.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

kellydebelder
Veteraan verkenner

 

@TomB 

Bedankt voor het antwoord.

 

Mvg, 

Kelly

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@kellydebelder 

Heb je die vraag al eens aan de klantendienst gesteld? Is er misschien in de settings van uw abo iets geblokkeerd?

Daar ken enkel de klantendienst op antwoorden ...

foon 5000, mesenger of twitter ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kellydebelder
Veteraan verkenner

Beste, 

@Cdt24801 

 

Ik heb net de oplossing.op mijn vraag al ontvangen. 

@TomB 

Alvast bedankt voor jullie antwoord en hulp. 

 

Lvg,

Kelly

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen