Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-05-20 18h17
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan iemand mij hierop antwoorden;
Ik heb een orange arend gsm-abbonement, waarin.dus onbeperkt gratis smsen zit, tot 20GB aan volle snelheid data surfen en erna geatis onbeperkt aan ⅓ v.d. snelheid, e onbeperkt bellen.
Nu mijn vraag gaat over het laatste, ik kan onbeperkt bellen, maar in mijn contract en bij het aansluiten ervan 2j geleden was er duidelijk gesproken dat ik ook gratis naar de Eu en Marokko kan bellen.
Ik heb al meermaals ondervonden dat ik zelfs niet eens contact kan leggen met Nederlandse nummers (smsen gaat, maar bellen niet), Duitseland lukt ook niet, énz...
Dus:
is dit iets sat ik via de myorange app bij opties 0f instellingen kan in/uit-schakelen,
Of is dit een fout vanuit orange zelf en ga ik dan best na de corona-lock-down bij mijn baste orange shop langs?
Zijn er trouwens nog mensen die ditzelfde of gemijiaardige probleem (al) hebben (gehad).
Mvg,
Kelly
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je die vraag al eens aan de klantendienst gesteld? Is er misschien in de settings van uw abo iets geblokkeerd?
Daar ken enkel de klantendienst op antwoorden ...
foon 5000, mesenger of twitter ...
Beste,
Neem eens contact op met de technische dienst voor mobiel. Standaard zijn er geen blokkeringen op bellen naar het buitenland enkel op een bepaald bedrag boven de factuur.
Bellen naar EU nummers zit niet in een arend abonnement inbegrepen en al zeker niet naar Marokko (zone 3).
Indien u een Arend premium heeft kan u wel naar EU nummers bellen. Nog altijd niet naar Marokko.
Indien dit mogelijk is kan u wel via internet (whatsapp, ...) bellen naar buitenlandse nummers. Dan is dit wel zonder extra kosten.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Bedankt voor het antwoord.
Mvg,
Kelly
Beste,
Ik heb net de oplossing.op mijn vraag al ontvangen.
Alvast bedankt voor jullie antwoord en hulp.
Lvg,
Kelly
Fijn dat het in orde is gekomen 😎
Bedankt om ons even te informeren 😉