Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Het boek van Pascale Naessens werd niet opgestuurd.. Er ging iets mis met het ingeven van de code.. en toen ik deze opnieuw wilde ingeven, kwam erop dat deze al gebruikt werd.. kan je dit alsnog krijgen? Zou fijn zijn 😉
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Liesbethvs je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter )
Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen.
Best eens bellen naar de klantendienst
@Liesbethvs je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter )
Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen.
Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.
No problem!
@Liesbethvs schreef:
Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.
No problem!
Maar daar is wel een klantendienst voor. Dan zou ik er toch een beetje op een deftige manier op aandringen dat er een dossier aangemaakt wordt. Want het antwoord wij kunnen niet helpen mag je niet zomaar accepteren.
het cadeau komt er in samenwerking met .... en als het dus niet werkt of er is iets verkeerd gelopen dient Orange het wel op te lossen.