annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau

Topic gestart op: 25-05-20 18h34

Antwoorden: 10 antwoorden

Liesbethvs
Gewaardeerd verkenner

Cadeau

OPGELOST

Het boek van Pascale Naessens werd niet opgestuurd.. Er ging iets mis met het ingeven van de code.. en toen ik deze opnieuw wilde ingeven, kwam erop dat deze al gebruikt werd.. kan je dit alsnog krijgen? Zou fijn zijn 😉

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Liesbethvs  je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter ) 

Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Sebbetje
Aspirant verkenner

Best eens bellen naar de klantendienst 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Liesbethvs  je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter ) 

Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Liesbethvs
Gewaardeerd verkenner

Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.

No problem!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze


@Liesbethvs  schreef:

Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.

No problem!


Maar daar is wel een klantendienst voor. Dan zou ik er toch een beetje op een deftige manier op aandringen dat er een dossier aangemaakt wordt. Want het antwoord wij kunnen niet helpen mag je niet zomaar accepteren. 

het cadeau komt er in samenwerking met .... en als het dus niet werkt of er is iets verkeerd gelopen dient Orange het wel op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen