Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Het boek van Pascale Naessens werd niet opgestuurd.. Er ging iets mis met het ingeven van de code.. en toen ik deze opnieuw wilde ingeven, kwam erop dat deze al gebruikt werd.. kan je dit alsnog krijgen? Zou fijn zijn 😉
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Liesbethvs je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter )
Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen.
@patrick2 Ja is al eventjes geleden. Heb er toen niet meteen iets mee gedaan.. en tijdje geleden kreeg ik extra Gb en ik zag ontvangen cadeaus Pascal.. en ik dacht: eigl zonde.. want heb dit nooit gekregen.
En ik weet nog.. ik gaf een code in.. er ging iets fout, dus opnieuw site open gedaan, ingegeven en toen kwam er iets op van: code ongeldig of in gebruik ik weet het niet meer.. ik onthou zulke dingen dan niet.. en dan kan ik het ook niet hard maken aan de telefoon.. want had er toen maar meteen werk van moeten maken.. maar ik was met andere dingen heel druk.. en nu Corona.. veel tijd.. 🤷♀️
@Liesbethvs als dat toch al even geleden is dan vrees ik er voor dat ze er nog iets voor doen.
Meestal dien je direct contact op te nemen , dat is hetzelfde als dat je vandaag een gsm koopt en over drie jaar zegt deze was kapot en ligt in de schuif. De garantie van twee jaar was dan toch al ff voorbij.
Maar begrijp ook werkende mensen en niet altijd de tijd ik ken dat want ik werk zelf ook en als je weinig tijd hebt lopen die dingen meestal achterop van dat komt wel is niet dringend.
Je kan het proberen maar het ligt er aan wat je al even geleden noemt.