Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Het boek van Pascale Naessens werd niet opgestuurd.. Er ging iets mis met het ingeven van de code.. en toen ik deze opnieuw wilde ingeven, kwam erop dat deze al gebruikt werd.. kan je dit alsnog krijgen? Zou fijn zijn 😉
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Liesbethvs je kan het beste hier voor eens de klantendienst bellen ( 5000 ) of een berichtje doen via het Webcare team. ( Messenger of Twitter )
Deze kunnen het dan nakijken en misschien terug opnieuw in orde maken. Hier kunnen we dat niet oplossen wij zijn geen medewerkers van Orange. En die er wel werken en hier opzitten zijn medewerkers van de shop of een Moderator. Maar die gaan ook niet veel kunnen doen.
@Liesbethvs schreef:
Bedankt Patrick.. maar zij konden me ook niet verder helpen.
No problem!
Maar daar is wel een klantendienst voor. Dan zou ik er toch een beetje op een deftige manier op aandringen dat er een dossier aangemaakt wordt. Want het antwoord wij kunnen niet helpen mag je niet zomaar accepteren.
het cadeau komt er in samenwerking met .... en als het dus niet werkt of er is iets verkeerd gelopen dient Orange het wel op te lossen.
@patrick2 Ja vorige keer had ik me al eens ‘boos’ gemaakt over iets.. zat maanden zonder internet net op het moment mijn vake op sterven lag.. zeer lastig.. toen kwam ik in de wereld van ‘het kaske naar de muur’ terecht.. en toen ik het beu was, maar wel beleefd bleef, zei ene: ‘ik ga u on hold zetten want u moet afkoelen’
Einde gesprek.. dus ‘boos’ worden heeft dus geen zin..
@Liesbethvs nee 'boos' worden heeft meestal een ander effect.
Maar die dan einde gesprek doen is ook niet correct. Iedereen wordt er toe opgeleid om wel een klant te kalmeren aan de lijn. Je laat de klant uitrazen en dan pas ga je op een deftige rustige manier een oplossing zoeken voor de klant.
@patrick2Ik was niet boos boos, wel teleurgesteld. Ik vond wel dat ik best kalm bleef naargelang wat er aan de hand was.., maar dat is voor interpretatie vatbaar denk ik dan.
maar goed.. daarmee hebben we het boek natuurlijk nog niet.
jammer.. maar ik kan moeilijk nogmaals bellen? Uiteindelijk is het niet iets waarvoor ik betaald heb.. dat maakt het lastiger..
@Liesbethvs ik kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent.
En waarom kan je niet nogmaals bellen ? Het is niet omdat het geen geld kost of als er niet voor betaald is je er geen recht op hebt. Het is een cadeau wat aangeboden is en je reageert daar op. Dat er een verkeerde code in gegeven wordt of het werkt niet dan is er een dienst die dat moet oplossen. Wat ik raar vind is dat je cadeau verloren gegaan is door een verkeerde code. Je zou denken dat die codes uniek zijn en dat elke andere code die je ingeeft niet zou werken.
Ik zou je toch aanraden terug te bellen of via Messenger of Twitter te sturen. Het moet toch in orde komen.