annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dank u voor alles! We zien elkaar nog !

Topic gestart op: 31-08-22 11h18

Antwoorden: 5 antwoorden

NelsonM
Orange-werknemer

Dank u voor alles! We zien elkaar nog !

Hallo iedereen,

Het is tijd om afscheid te nemen! Na 4 mooie jaren op deze Community, zal ik andere challenges aannemen 🙂

Het is met veel goede herinneringen en een kleine glimlach dat ik je dit laatste bericht schrijf! Tribe is een geweldige community met zijn Super Users die het Community Management team echt helpen, we hebben ook een aantal frequente gebruikers die de sfeer goed houden!

Dit is allemaal heel gezond (ik spreek uit ervaring) en dat is een van de dingen waar ik het meest trots op ben als Community Manager. We hebben mooie dingen kunnen bereiken en ik weet zeker dat mijn opvolger het als een echte chef zal overnemen! Hoe dan ook, @RizlaineB  is er nog altijd voor je, ze zal goed voor je zorgen 🙂

Ik wens Tribe een lang leven en nog veel meer evoluties, ik zal mijn profiel op de community actief houden 🙂

Dank u voor alles,

Nelson

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@NelsonM Bedankt 🙏 voor je inzet ,en veel succes 🤞 met je job waar je al mee bezig bent . 😊. Fijn om je te leren kennen en voor alle goede tips die je ons gaf . 🌞🌞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NelsonM 

Bedankt voor dit alles en wens je veel succes in je nieuwe uitdaging. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NelsonM
Orange-werknemer

Bedankt @Josette en @Cdt24801 voor jullie steun ! 🙂

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, we hebben allemaal reeds gereageerd op de FR versie van de post. Hier dus nogmaals, veel succes in de nieuwe job 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen