Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-21 05h40
Antwoorden: 266 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
De lente is begonnen, dus genieten maar op een veilige manier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, deze is overvol dus op naar de nieuwe babbelhoek.
Die kan je hier vinden.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-mei-2021/m-p/98357#M11860
@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 Zojuist hier 👈 even een sneeuwbui ❄️ Geweest dacht even wat krijgen we nu .
Maar was heel vlug gedaan want wie kwam er piepen van tussen de wolken ⛅️ Jaja mijn vriendinnetje het zonnetje 🌞 . Heerlijk warm door de venster 🪟.
Vlug nog wat plantjes kruiden 🪴 planten laurier 🌱 boompje . Lavendel boompje , peterselie 🌿 en nog enkele andere ...
hou van veel kruiden en vers .
Het is zelfs aangenaam weertje niet eens koud .
Als avondmaal een Croque-monsieur klaarmaken met slaatje .
en nog wat ontspannen 😌
fijne avond lieve vrienden
tot weder horen 👋 😘 xxx
@Cdt24801 @patrick2 en allen die hier nog binnenkomen vandaag
een goedemorgen.
@Tinneke2 dan heb jij heel veel geluk gehad.
Mijn ervaring is helemaal anders en meerderen die ik ken en er geweest zijn.
Aan iedereen nog een fijne Paasmaandag, geniet van jullie vrije dag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2
En medelezers,
Goede Morgen,
De 2 de paasdag , en zoals voorspeld met onstuimig weer frisjes maar het gaat .
Mijn ochtend wandeling 🚶♀️ zit erop geeft mij goed gedaan even het hoofd leeg gemaakt .
De viooltjes dansen 💃 in de wind , de mezen doen hun best om tegen de wind 🌬 in te komen . Water 💦 hoeven ze niet te zoeken 🔦.
@Josette Geluk 🍀 kan ik dat niet noemen noemen och je zo eens moeten weten 🥲,maar ga dat zeker hier niet vertellen . Je zou het eens moeten weten .🥲
In Nederland is het vlokken sneeuw aan het vallen ❄️ , brr 🥶 laat de sneeuw maar daar 👉 voor mij hoeft het niet hier te komen .
Kan ook hier sneeuw ❄️ vlokken vallen maar denk 🤔 eerder plaatselijk .
och mijn mooie bloemetjes om mijn boompje helemaal weg ,de wind 💨 geeft ze meegenomen . Jammer toch .,
fijne dag 👋 en benieuwd wat jullie nog doen 🍀💃💃
@patrick2 @Hier regen ☔️ het heel goed 👍 .
Mezen en andere vogel zijn op zoek naar eten , hier 👈 in stad 🌃 vinden ze heel weinig 🤏 eten .
trek mij er niets van aan wat ze zeggen de beestjes 🐛 geef ik eten want de meeste tuinen zijn allemaal met stenen en geen sprietje gras .
De verveling kan toeslaan als het huis 🏠 netjes is en niet buiten ⛈ kan in dat weer . Dan wil je vlug terug aan het werk en kan je goed begrijpen Patje
Denk dat we het zonnetje toch even zullen zien vandaag hem er een goed gevoel bij 🐝.
fijne dag 👋 en nog een leuke tweede paasmaandag 🐣