annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van april 2021.

Topic gestart op: 01-04-21 05h40

Antwoorden: 266 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van april 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

De lente is begonnen, dus genieten maar op een veilige manier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, deze is overvol dus op naar de nieuwe babbelhoek.

Die kan je hier vinden.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-mei-2021/m-p/98357#M11860

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

266 ANTWOORDEN 266
Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze wens ik @patrick2 @Josette @Tinneke2 @Heidi2 @Cdt24801 & andere mensen hier een fijn weekend toe.

 

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Hallo ,

bij deze wens ik je een hele fijne dag toe !

weer is niet al te best ,maar we maken er zelf iets leuk van .

Veel hangt af van ons zelf ,we moeten positief blijven denken 🧐 niet waar . 

 Leven kan toch zo mooi zijn lieve mensen allemaal !

Ga nog een beetje 🤏 tekenen ✍️ 

Even frisse lucht 🌌 halen buiten .

Een fijne dag doei !

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 , @Anonymous , @Heidi2  en alle anderen die meelezen.

Ik zit er zoals nog reeds gebeurt vrij laat op ...😎

Het was een natte dag, zelfs de wandeling met woef was "onder de douche" ...

En ja, de mensen steeds korter van stof, overal korte lontjes en lange tenen. Ik merk het ook aan wat er gebeurt op andere fora waar ik ook op lees, een moto-forum bvb ... man, wat daar momenteel te lezen staat in sommige threads ... Met bans en ingrijpen van de mods tot gevolg ...erg ...

Het wordt tijd dat we meer en langer zonlicht hebben (experimenten aan de zuidpool, of is het de noordpool, whatever, hebben uitgewezen dat gebrek aan zonlicht de mens agressief maakt. Op de polen duurt een lichtloze winter, dus permanent nacht, verschillende maanden)

En daarnaast dat we weer ongestoord buiten en samen mogen komen. En geloof me, ook dat gaat weer een aanpassing vergen, we zijn het niet meer gewoon ... Toch voor hen die de regels gevolgd hebben ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Kan jullie maar deugd gedaan hebben Stef voor jou en de woef 🐕 de wandeling 🚶‍♀️ 

Licht 💡 geeft veel aan de mens ,weet nog van een goede vriendin helaas overleden ,toen ze me telkens belde 📞 . Dat het te lang donker was en triestig weer werd er weemoedig en huilde veel .

Mijn hart 💔 brak telkens en probeerde haar zoveel mogelijk te troosten . 

Mensen hebben ook een zeer kort lontje . Zelfs in de winkel 🏬 

Ik zie geen vrienden maar we bellen of chatten 💬 elkaar ,we lachen en doen gek 😜 🙃 zo blijven vrolijk 🙂 

Ga alleen mijn ouders helpen want zij zitten 🪑 in mijn bubbel 🧼 en mag nog bij mijn zusje en ga me graag aan de regels . 

Maar zal inderdaad een raar gevoel geven als het weer wat soepeler wordt weet niet 🤷‍♀️ of ik zal durven bij vrienden gaan ,denk niet zolang ik niet ingeënt ben .

Kan u zeggen de eerste keer dat ik mijn ouders zag wou ik hun een knuffel geven na 10 maanden niet meer bij hen te gaan en het is zeer moeilijk dat je dat nog altijd niet mag doen .Soms zie je ze Wenen 😢 en doet pijn . 

Belangrijkste is iedereen kan elkaar hier eens troosten !

Wens je een hele fijne Zondag en misschien 🤔 wat ☀️ Zon 🌞 ander geef laat ik wat zonnestralen van uit Oost-Vlaanderen schijnen van waar je ook woont . 
By safe 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

In dat geval @Cdt24801  ben ik toch blij dat ik een job heb die ik niet thuis kan uitoefenen. Zoals vele volg ik de regels en zie niemand van vrienden of doen we geen activiteiten maar ben dan wel blij als ik mijn collega's zie. Dat is één van de redenen om graag op mijn werk te zijn toch wat sociaal contact om me heen zodat je toch iets kan delen met iemand wat je meemaakt of iets leuks vertellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen