annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van april 2021.

Topic gestart op: 01-04-21 05h40

Antwoorden: 266 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van april 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

De lente is begonnen, dus genieten maar op een veilige manier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, deze is overvol dus op naar de nieuwe babbelhoek.

Die kan je hier vinden.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-mei-2021/m-p/98357#M11860

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

266 ANTWOORDEN 266
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 En alle meelezers,

Een hele zonnige goede morgen 🌞 ,

mijn moto is datje elke dag 😽 mag wakker worden dat is al een mooie dag  dat wens  ik jullie .

Gisteren schrok ik me rot toen ik mijn stoep op veegde van alle rotzooi er weer eens lag kroop er een rat 🐀 van uit een opening langs mijn gevel .brr Ben er helemaal geen voorstander van . Enge beesten . Vlug een telefoontje komen nog deze week het gat 🕳 dichten .Oef 😱

@Josette Misschien kan je binnenkort 🔜  je camper toch eens uithalen om een ritje te maken en een klein reisje te maken .In de maand mei als alles goed 🙂 verloopt .zou toch fijn zijn voor jou ,om eens weg te zijn .Denk ik ? Als dat mogelijk is voor jou en je gezinnetje.

En kan Douglas ook zijn mama eens gaan bezoeken ??

Lekker 😋 aan een bakkie koffie ️ kan s’morgens zo heerlijk smaken .Liefst zwart . Jammie 😋 

Een troost voor alle zorgen en alle nare dromen 💭 jeetje 🙄 wat heb ik eng 😟 gedroomd .

Vandaag helpen bij mijn ouders slecht 👎 te been 🦵 één paar handen kunnen ze goed gebruiken .

Daarna zie ik nog wel want de dag is nog lang . En ik hou het veilig !

fijne heerlijke 😀 dag lieve vrienden en medelezers 

hou het nog vol en By safe.

Doei 

2E3CD52F-03B3-448F-8D89-6C100173083D.jpeg

 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @Tinneke2  en

alle meelezers.

Midden van de week een fijne woensdag en een goedemorgen.

Verder maak er een fijn dagje van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Heidi2 en iedereen die hier 👈 komt meelezen,

Hallo daar ben ik weer ,de week is doormidden en het ziet er naar uit dat het een topdag gaat worden lekker goed weer 

De vogeltjes hun nestjes zijn bijna klaar om te broeden en zullen het niet te koud hebben want straks wordt het lekker warm .

Vandaag een sierappel boompje ophalen . Op afspraak .

Plantjes planten 🪴 want er kunnen er nog altijd bij .

Zo lieve mensen met mijn groene vingers ga ik straks aan de slag 💥.

Fijne dag 👋 doei 🥰

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen aan @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2

Natuurlijk ook aan alle andere binnenkomers die mee lezen in deze hoek een goedemorgen. 

Vanaf vandaag gaan we eens iets anders doen en dat is opleiding geven op een andere site. Straks dus naar Genk om daar een auto van het werk te gaan halen en dan naar Vilvoorde. 

Dus ik ga dan een week , tot en met volgende week woensdag , opleiding geven in Vilvoorde. De auto van het werk kan mee naar huis dus mijn auto blijft dan staan. 

Dat is eens wat anders dan vervanging en mijn supervisor heeft me hiervoor benaderd om te vragen of ik het wel wil doen en heb dan ja gezegd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hé, dat is wel eens iets tof voor u, en een bewijs dat uw supervisor wel iets ziet in u.

Goed dat je een mobiel van het werk krijgt, maar inderdaad, Vilvoorde ie niet leuk om naar te rijden. Hangt wel van uw werkuren af natuurlijk, ik vermoed dat het voor opleiding de gewone dagindeling zal zijn, en niet uw half nachtwerk. Vertrek maar goed op tijd.

Ik heb meer dan 12 jaar in Vilvoorde gewerkt (Peutie eigenlijk) en dat was echt niet leuk qua verkeer, ben van ellende met de trein gaan werken. Alhoewel dat ook geen rozegeur en maneschijn was (vertragingen, afgelastingen, stakingen ...)

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen