annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van april 2021.

Topic gestart op: 01-04-21 05h40

Antwoorden: 266 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van april 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

De lente is begonnen, dus genieten maar op een veilige manier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, deze is overvol dus op naar de nieuwe babbelhoek.

Die kan je hier vinden.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-mei-2021/m-p/98357#M11860

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

266 ANTWOORDEN 266
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Had het toch gezegd dat het een baan met veel file is 🤷‍♀️🤦‍♂️.Belangrijkste is je bent er geraakt is voornaamste .

En overal zijn ze aan het werken ken tegenwoordig niets anders ,ook in dorpen . 
ze hebben geld 💰 te veel 😂😂😂

al bij al is het goed zeker meegevallen .

fijne dag 😽
Doei 👋!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad @patrick2 , ge waart gewaarschuwd hé. De route naar Vilvoorde is allerminst een vlotte of aangename rit te noemen ...

Desalniettemintegenstaande, een fijne dag gewenst aan allen die hier lezen en schrijven 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Idd @Cdt24801  en ik ken die baan wel want heb die nog vaker gereden maar dan Brussel en die kant uit nog nooit Vilvoorde. 

Maar nu had ik niet verwacht dat er zo veel wegen werken zouden zijn amai alsof alles in eens aangepakt moet worden. 

Maar goed ik vertrek op tijd omdat ik dat er mee in calculeer in de reis tijd. Want dat kan je gewoon verwachten vandaag de dag het is niet meer zoals vroeger. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad @patrick2 en het gaat er niet op beteren.

Als ik even terugdenk aan eind de jaren 70 van vorige eeuw ... Als ik in die tijd 's morgens opreed naar Brussel was het pas als je op de ring aankwam dat er wat drukte was ... En met de ring bedoel ik dus niet de autobaan, maar wel degelijk de ring van Brussel zelf, met zijn fameuze" Place Misère", de Reyerslaan met de BRT  ...

Gewoon onvoorstelbaar tegenwoordig, niet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  
begrijp het niet daar straks weer file door de werken. Maar als je ziet iedereen wringt er tussen niemand is nog hoffelijk op de baan. 

gelukkig heb ik de late uren en geen ochtend of middag spits en calculeer ik een half uur extra reistijd erbij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen