annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-21 06h27

Antwoorden: 214 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand augustus.

OPGELOST

 

 

WelkomAug.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.

Daar gaan we verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

214 ANTWOORDEN 214
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Zo oud klink je helemaal niet 🙅‍♀️ hoor jong van geest 🧞‍♀️ Stef . En wat je nog allemaal voor dochter lief doet ben je ook nog zeer fit . 
Je moet het maar doen !

Dikke proficiat  toch op jouw leeftijd !

fijne dag 👋 

tinneke2 

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

@Cdt24801  Stefaan, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laat of te vroeg?😋

Hier voormiddag tandarts controle.

Maak er een fijne dag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Heidi2 @Anonymous @david41 en

alle binnenkomers goedemorgen,

Vandaag zie ik mijn broertje bij mijn ouders ben echt benieuwd hoe het met hem gesteld is . 
En daarna een stukje eten bij mijn zusje want haar veertien dag moeten missen . Op vakantie geweest en vrij van Corona alle testen waren in orde en had al haar prikken wel al gekregen. Dus mag ik gaan van de huisarts . 
Binnen kort aan mijn beurt voor tweede prik ook getest en safe . 
Kan niet voorzichtig ⚠️ genoeg zijn . 

@Cdt24801Zeker van uur vergist zo laat naar bed 🛌 ?😉 Had je nog zoveel werk of waren er films 🎥 in te halen ….en te chatten 💬… fijn nog eens te horen 👂.
Want je verhalen zijn altijd wel leuk om te horen 👂.

@Josette Je tanden 🦷 zullen weer in orde zijn . Moet nog een maal per jaar gaan om in orde te zijn met de ziekenkas bij mij voor mond controle en nieuwe te halen als ik ze stuk bijt 🤣😂 ! Of te los staan 😜.

Zo volgende maandag komt mijn veearts terug voor woefke en kan ik nog eens een afspraak maken bij hem . Want gaat op en af met hem . Ene dagen goed en dan weer slecht 👎. 🥲 ouderdom maar toch verzorg hem 👍.

wens jullie allemaal een aangename dag . Fijne dag verder .

groetjes tinneke2 

 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous en alle andere een goedemorgen. 

@Josette  hopelijk was alles in orde met je tanden ? 

@Tinneke2 fijn dat je je broertje nog eens gaat zien. Hopelijk maakt deze het goed. 

@Cdt24801 zo laaaaaaat naar bed dat is niet echt een gewoonte hé ....Maar dan kan je toch al wat uitslapen deze ochtend. 

Voor de rest niks speciaals gewoon werken. Daarom iedereen een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  thans🙏 Patje . Zie er echt naar uit ben de uurtjes aan het aftellen . Buiten nog wat onkruid oud gedaan .Blijf maar komen vooraan en eindelijk zijn ze het gras kom af maaien de gemeente . Veeg ik alles netjes bijeen en laten die mannen toch niet alles liggen hun rotzooi Grr 😖. Dan help je weer eens .

Heb mijn les wel geleerd dat was de laatste keer dorie toch .

Fijne werkdag en hopelijk geen al te veel vervanging.

fijne dag 👋 

groet tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen