Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
Voor de werkende onder ons een lang weekend.
Geniet ervan met hetgeen jullie doen gaan.
Fijne dag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle binnenkomers en nieuwelingen,
een goede avond ,
Vandaag heel de dag gewerkt . Tuin proper gemaakt huisje gepoetst eten gemaakt en vooraan stoep geschuurd .
De was 🧺 en de plas gedaan . Dat ik nu net in de zetel zit aan het uitrusten .
Met Gismo mijn woefke gaat het al wat beter eet nu zelf en drinkt nu ook alleen .
gaat dus stukken beter .
En mag volgende waren eens op controle. De medicatie 💊 is niet altijd gemakkelijk maar het gaat met een beetje 🤏 speciaal voedsel van de dieren kliniek begint hij toch alles in te houden . Nog 3daagjes en dan is hij medicatie 💊 vrij .
Draadjes lossen vanzelf op normaal aan zijn pootje moeten ze er nog uit gedaan worden .
Verder allemaal een goed weekend nog amuseer jullie en profiteer van het goede weer .
Slaap lekker 😴
Groetjes tinneke2
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
@Josette ik heb geen lang weekend hoor maandag is gewoon werken bij ons dus weet niet waar je het over hebt eigenlijk.
Voor de rest vandaag niet veel vanavond zijn we dus uitgenodigd. Nu beetje genieten van het weer en straks een cadeautje halen.
Allemaal een fijne dag.
@patrick2 @Ben een beetje laat ⏰ ik weet het maar ,je zal aan het genieten zijn van de barbecue en je hebt geluk 🍀 gehad prachtig weer . Zonnetje scheen heerlijk .
geniet nog maar verder van je weekend . Fijne avond
groetjes tinneke2