annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-21 06h27

Antwoorden: 214 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand augustus.

OPGELOST

WelkomAug.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.

Daar gaan we verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

214 ANTWOORDEN 214
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle

meelezers, een goedemorgen.

Heerlijk even frisse lucht naar binnen. De warmte

gaat moeilijk uit huis hier.

Vandaag Douglas op controle vanwege de nieren.

Tinneke ja wandelen lukt niet zo goed dus de vélo.

Maar nu heel weinig gefietst. Weer terug opbouwen.

Fijn dat het goed gaat met de woef.

Fijne dag allemaal.

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous en ook aan alle andere een goedemorgen. 

Vandaag niet veel te melden dan enkel dat ik nog vervanging doe want de andere collega is in verlof. De Pipo is dus daar. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Allee hij is dan toch komen opdagen de Pipo ,hoe lang zal duren eer hij weer ziek valt 🤣😂
Fijne dag rust verder want maag blijft raar doen 

doei 👋 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Anonymous @Heidi2 @david41 en

alle medelezers goede Dinsdag .

Het laatste pilletje is in genomen eindelijk en mijn woefke hoeft niets meer in te nemen . Nog enkele dagen en dan mag hij een stapje in de wereld zetten . Hij ligt er echt op los om te wandelen . Staat elke keer aan de deur om te wandelen . 
Maar moet nog even geduld oefenen .

wat was dat echt een ellende voor hem . Jeetje 😰
Maar weer veel leven in 🤣😂

@Josette Dat de uitslag van Douglas goed verloopt duim alvast.

Voel mij nu minder goed mijn maag ligt serieus overhoop en nog een oorontsteking bij ,morgen bij de nieuwe huisarts eindelijk er een gevonden ben ik super blij . 
Ga nog wat rusten en woefke ligt al weer in dromenland . Op mijn schoot verwend hè . Maar mag wel na al die ellende .

fijne dag lieve vrienden en ook  de werkende onder ons 

doei 👋 

tinneke2

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle

meelezers, een goedemorgen.

@Cdt24801 hmmmmmmmm die gaat altijd door iedere dag eender welke heilige het is!

Maar dan een verkleinde versie dacht ik. Ja als je ergens een jaar maar niet komt

is alles al anders.

Voor allen een fijne maandag.

Leden met de meeste pluimen