Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Cdt24801 Hier geeft het deze namiddag al pijpenstelen geregend ,gedonderd , gebliksemd en zal er morgen niet op verbeteren .
veel geluk morgen met u begeleiding.
En hopelijk wat beter weer dan bij ons
groetjes tinneke2
Fijn weekend gewenst iedereen.
Groeten,
bigM
@Anonymous @Josette @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
Het is weekend voor de meeste en vandaag goed weer. Voor mij is het een heel lang weekend , heb een week verlof genomen op de last minute valreep. Maar even een week niks doen geen werk gewoon genieten met de woefjes thuis. Mijn partner kreeg niet direct verlof zo snel dus dat is jammer.
Voor vandaag en morgen allemaal een fijn weekend.
@patrick2 @Dat is jammer natuurlijk om te horen ,maar jullie zijn nu toch samen deze weekend .
En de wiegjes meisje 🐕zullen tevreden zijn dat baasje weer thuis 🏠 is .
Een keer niksen moet zeker kunnen . Ontspannen ,relaxen maar jou kennende zal je wel het een en ander doen . Altijd werk in huis 😉.
Maar swat het zal je zeker lukken en dat ze je maar gerust laten en u niet dringend op roepen omdat diene Pipo weer ziek is .
verder een heel goed verlof geniet er van en toi toi .
groetjes tinneke2
We moeten er maar op hopen dat er niks gaat gebeuren aangezien ik en de supervisor en de ploegbaas in verlof zijn. De supervisor vond het al niet heel leuk dat ik verlof gevraagd had maar ja het is nu eenmaal zo. Heb ook recht op verlof maar dat het nu niet goed uitkomt is eigenlijk niet echt mijn probleem.
Of hij blijft dan werken en gaat een week later in verlof of alle 'leidinggevende ' zijn dan weg en idd dan hopen dat de pipo de week blijft komen. Kan niet voor alles elke keer alles opgeven ondanks dat ik mijn werk graag doe.