Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
Nee dat is gratis. Bij levering in die muur kastjes krijg je een email met een code om dat deurtje te openen. Dan daar aangekomen druk je op dat computerscherm pakje afhalen , dan de code en dat deurtje gaat open. Hier is dat enkel Bpost voor PostNL is dat niet als je dan niet thuis bent kan je het halen bij de buren of als die er niet zijn komen ze dag erachter terug , staat toch in de mail. En anders denk ik als je dan ook niet thuis bent dat ze het in een post punt leggen.
Kost niks is gratis en makkelijk je moet niet thuis zijn. Heb ondertussen alle pakjes aangekregen vandaag.
Super bedankt voor de tip zeer interessant 🧐.
want de buren zijn ook
altijd niet 🏠 dank u Patje
@Josette@patrick2@Cdt24801@Anonymous@MustafaY@david41 @Anonymous en
alle binnenkomers goedemorgen.
Vandaag eens wandelen 🚶♀️ met de woef 🐕. Heerlijk buiten .Al vers broodje 🥐 gehaald bij de bakker 👨🍳 je krijgt er honger van .Alles ruikt zo lekker 🤤.
Maar heb me ingehouden . Geen extra.Al 3 kilo eraf . Gaat traag maar is een begin .
@Josette Ster -therapie nog nooit van gehoord wel vissen die het eelt afeten maar zal er zeker dik naast zitten wat de betekenis ook mag zijn . Veel succes 🤞
En uwe Uize Max blink weer als tevoren je kan er weer mee gaan reizen 🧳.ook al is het in binnenland . Hier zijn ook mooie plekjes . Geniet er maar van wanneer je ook vertrekt
Nu terug beginnen straks komt iemand een kast afhalen en vanavond brengen ze mijn kast .😍
fijne dag .
tinneke2
Ster-therapie is een afgeleide vorm van voetreflexologie,maar met een geheel eigen identiteit.
Het werkgebied ligt bij de voeten, m.a.w. het gehele lichaam wordt afgespiegeld aan de voeten in de vorm van drukpunten of meridianen.
Door die punten zacht aan te raken worden bepaalde organen, spieren en botten gestimuleerd om weer goed te functioneren.
@Josette @Krijg daar ook wel eens goesting in . Want mijn voeten 🦶 doen ferm pijn en weer ferme hoofdpersoon je stop ermee voor vandaag .
Straks de mannen wat laten werken kunnen de kasten die ze brengen op plaats zetten . En de andere is al verkocht .😃ikke heel blij . En de koper ook .
Nu even rusten .
Groetjes tinneke2