Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
Ja, Uize Maxx is weer proper.
Viel al bij al goed mee een propere stalling.
@Cdt24801 ik denk dat een moto erger is.
Zo vandaag ga ik met mijn voeten laten spelen ster-therapie.
Is maanden geleden goed meegevallen dus nu nog eens laten doen helpt goed
tegen de pijn.
@patrick2 ja we gaan in eigen land eens proberen te gaan maar we zoeken nog
een goede plaats.
Fijne dag iedereen.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER en ook alle andere een goedemorgen.
Het is weer woensdag vandaag dus weer de helft van de week en dus de helft van mijn verlof. Straks naar de post pakje afhalen maar eerst wachten op PostNL want ze komen ook een pakje brengen.
Dus het is pakjes dag van daag om weer uit te pakken 🙂
@Josette je gaat vast en zeker nog iets vinden om heen te kunnen gaan. Hij is al proper dus nu nog een weekje ergens of zo heen te gaan of langer lukt ook wel .
Allemaal een fijne dag vandaag.
@patrick2 @Dat is toeval ik krijg vandaag ook mijn pakje 📦 van post NL .Ben zeer benieuwd wat er allemaal gaat inzitten .geschenkset van Vriendinne.☺️Al blij 😀 Verder wens ik je een fijne dag Patje
doei 👋 groetjes tinneke2
Wij hebben iets besteld online ik en mijn partner dus dat komt tegelijk met PostNL. Maar er is nog iets besteld en dat komt met de Bpost. Enkel heeft mijn partner bij de Bpost aangegeven elk pakje geleverd te krijgen in de muur in zo een kastjes muur / box net zo van die kluisjes op het station. Dus als de PostNL geweest is kan ik daar nog heen lopen , 3 minuten lopen , en dan met een code dat deurtje openen en ik heb dat pakje ook. Dat is wel makkelijk als je zo niet thuis bent of geen verlof hebt dan kan je dat elk moment ophalen. Eerst was ik erop tegen dat die lever methode ingegeven was maar nu moet je niet uit bed of speciaal thuis zijn je kan dat halen wanneer je wil binnen de 48 uur dacht ik of zo.
En moet je daarvoor kosten betalen voor de muur box . Want bij ons is dat ook zo kastjes buiten maar of dat voor post NL is weet ik niet staat wel bij de post bij ons . Groetjes tinneke2
Gebruiker | Aantal |
---|---|
156 | |
78 | |
70 | |
26 | |
11 |