annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-21 06h27

Antwoorden: 214 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand augustus.

OPGELOST

WelkomAug.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.

Daar gaan we verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

214 ANTWOORDEN 214
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en aan alle andere een goedemorgen. 

@Josette ik geef je helemaal gelijk betreft @Tinneke2 want ze luistert niet echt hé. Niet dat ze naar ons moet luisteren maar een beetje de raad opvolgen kan geen kwaad. 

@Tinneke2 ik heb letterlijk tot op de dag van vandaag niks gedaan deze week , gisteren wat gestofzuigd en opgeruimd. Zou jij ook eens moeten doen. Buiten het feit om dat we met de dames weg gaan voor een wandeltje. 

Voor de rest vandaag ook weer dus rustige dag en iedereen een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2Je hebt  gelijk en @Josette ook soms luister 👂 ik inderdaad niet ,maar het is niet simpel als niemand u wil komen helpen . 
En je alles alleen moet doen . En bij mijn ouders komen de werkmannen gewoon niet opdagen . Nu ben ik eens op zoek gegaan naar een andere persoon en zal wel nu in orde komen . 
Dus luister ik toch een beetje 🤏 hè .

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  hier ook bijna niets alleen eten maken en beetje opruimen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  

Je hebt gelijk ik doe dit verlof ook niks gewoon lekker rustig aan de pc en straks mijn serie verder uitkijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY en 

alle binnenkomers en nieuwelingen,

Een goede morgen,

Gisteren was het een zalig weertje ,en genoten van een leuke avond  wandeling 🚶‍♀️ met de Gismo .

@Josette ik weet het luister 👂 te weinig naar mijn lichaam volkomen gelijk in. Vandaag doe ik het dus ook rustig aan .beloofd.😉

Het weer is hier weer 💯 procent  gedraaid. Weer regen ️. Pff .In mijn tuin lijkt het wel herfst 🍂 zoveel blaadjes van de lindebomen gevallen . Bach ze groeien al over mijn muur de stadsbomen . Snoeien O neen hoor en de struiken zijn verwilderd jeetje 🙄.

Erger me daar enorm aan . Laat het los want geeft geen zin meer . 
Met Gismo is alles weer prima 👌 in orde eet nu weer zeer goed 👍.al wat bij gekomen . Wat een geluk ☺️. 

Voor allen die op de baan zijn vandaag pas goed op want zoveel ongelukken de laatste tijd triestig 🥲om te lezen . Rij voorzichtig ⚠️.

fijne dag 👋 

hele gezellige groet tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen