Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
Zo @Cdt24801 succes slecht weer bestaat niet als je naar buiten gaat, 😋
wel slechte kledij veel succes vandaag.
Hier gisteren pas regen om 21.30 uur heel de dag droog maar zeer warm.
De soep staat al te pruttelen verse gele en groene courgettes. Hmmmmmmmm.
Fijne zondag allemaal.
Ik ga dadelijk even de vélo op.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous en ook alle andere een goedemorgen.
Gisteren een drukke dag geweest hier , eerst de stad in voor mijn partner een oogmeting + nieuwe bril. Dan erna op terras gezeten een drie uurtjes en dan naar huis de dames eten geven en uit laten en dan uit eten.
Maar het was in eens een heel goede bui die er uit kwam , éénmaal thuis in bed liggende heftige onweer en nog hardere regen.
Maar nu weer droog hier ben benieuwd of er nog gaat komen. Vandaag niet veel doen lekker thuis en een film of een serie kijken straks.
Voor allemaal een fijne zondag.
@patrick2 @Hebt uw werk gehad dat is niet uitrusten hè Patje ??
Na een lange werkweek .
je moet ook een beetje rusten en relaxen hoor !
Hopelijk heb je vandaag wat gerust . Ga er eens vroeg in want vandaag ook weer veel te veel gedaan tussen die rot buien. Was wederom kleddernat je kon mij wel uitwringen 🤣🤣.
maar alles moet nu bij mijn ouders van onkruid in zakken want morgen is het ophaling en broertje mag absolute nog niets doen van mij .
Dus rug moet nu rusten .
slaap wel en tot morgen
groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @MustafaY @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle binnenkomers goedemorgen,
Nog heel de nacht geregend en het is hier nog niet gedaan druppels 💧 al weer geleidelijk aan begonnen .
wordt een natte dag .
Tussen de vlagen door mijn planten verpot ervaren een paar potten gesneuveld,maar het is gelukt . Door en door nat ,en aan de lavabo me op gefrist want meneer donder 🌩 en bliksem ⚡️ begonnen te kletteren .
De natste zomer is het dit jaar ze mogen er mee ophouden ,zal het ook een strenge winter 🥶 worden daar hou ik al helemaal niet van .
Maar we zullen het er mee moeten doen erg voor @Cdt24801 dar in weer in wind 💨 begeleiding .
verder iedereen voor zover het kan een prettige dag 👋
groetjes tinneke2