Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
Hoi iedereen,
Hier ben ik weer. Ja, het was wel heel intens. Zwaar mag ik het niet noemen, fysiek toch niet; De hersens, ja, die werden wel uitgedaagd. Bij zo een rally komt hel veel kijken hoor, en als je die wereld niet kent en alles moet leren ...
Gelukkig kan ik goed met kaarten en procedures overweg, dat heb ik heel mijn loopbaan in the army goed geoefend. En ook permanent communiceren, onderling en met de leiding. Was hier heel belangrijk en ben ik ook gewend van vroeger.
Het weer was uiteraard ook een meevaller. Nochtans zit mijn fiets van kop tot teen onder de modder ... Al ooit van Dranouter gehoord? Dat ligt niet zo ver van Ieper en daar zijn af en toe festivals. Nu was er ook eentje net gedaan en de baan naast die weide lag helemaal onder de modder. Laat nu de route van de rally daar net langsgaan en op het moment dat ik daar moest zijn (enkele keren heen en weer) was de brandweer de (inmiddels opgedroogde) modder aan het natspuiten en daarna wegpoetsen. Zodus, mijne fiets heeft nu ene andere kleur ... 🤔😐
Ik was gisterenavond tegen middernacht thuis... De rally zelf is nog niet gedaan, de laatste ritten zijn vandaag in Francorchamps, maar daarvoor hadden ze ons niet meer nodig.
Wel veel waardering van de leiding en vaste medewerkers gekregen, ze waren zeer tevreden over onze inzet, ons werk en de geest van samenwerking die we aan de dag gelegd hebben. Het was ook voor hen nieuw en een testcase.
@Cdt24801 @Blij te horen dat je weer thuis 🏠 bent . Na zo een vermoeiende rally .
En zonnetje scheen jammer van al die modder na de afgelopen ☔️ dagen kon het niet op tijd opdrogen. !
Misschien mag je de volgende keer ook weer meewerken aan de rally . En dat je zoveel waardering krijgt geeft je toch ook een goed gevoel . Fijn om terug te zijn .
Nu goed uitrusten . van geslaagde driedaagse.
fijne dag verder groetjes tinneke2
Nee Josette, dat is er niet van gekomen. Ik weet zelfs niet of dat dit WE doorgegaan is, met al die toestanden op de markt en aan de poort zelf ...
Maar ik heb het al wel live meegemaakt hoor. 32 jaar geleden heb ik 2 jaar lang (of kort, zoals je wil) in Ieper gewoond. Toen wel enkele keren gaan kijken en luisteren.
Ik herkende de omgeving niet meer. Zoveel veranderd ....
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle
meelezers, een goedemorgen.
Het is zondag maak er een fijne dag van.
Tinneke weer goed bezig geweest! 🙄