Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @MustafaY @Anonymous @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
Nog twee dagen zoals @Tinneke2 aangeeft en het is weekend.
@Tinneke2 we zijn voor zaterdag uitgenodigd voor een BBQ bij onze buurvrouw op het dak terras dus dat zal iets meer genieten zijn.
@Josette misschien ben al terug van de kapper dus dat zal ook weer tip top in orde zijn.
Voor de rest zoals altijd nog vervanging en deze week vol maken op het werk. Volgende week administratie dan is die persoon in verlof.
@patrick2 Och dat is leuk dan kan je eindelijk uitkijken naar zaterdag .
En hopelijk is het prachtig weer . Hier even geregend . Maar was vlug gedaan.
Mijn prieel nog even bijgeverfd en tafel .Ze kan weer tegen een stootje .
Eindelijk geeft mijn woefke wat gegeten nu nog even afwachten of hij alles binnen houd . Speciaal eten haalt in de dierenkliniek. voor hondjes met allergieën 🤧. Al toch een uurtje alles in orde .
komt goed wel nog pijn , krijgt veel liefde 🥰 en aandacht .
@Josette jij ook hebt rust nodig ,misschien deze nacht wat beter slapen 😴 hoop het echt voor jou . We hebben het allebei hard nodig .
Fijne avond allemaal en tot morgen gezond weer op . Groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle binnenkomers goedemorgen,
@Josette Woefke 🐕 nog altijd zeer kalm maar tot nu toe niet meer gebraakt ,iets voor zijn maag gegeven en vandaag niet naar de wekelijkse markt blijf mooi thuis .
@Cdt24801 veel succes in Ieper .Zeer prachtige stad 🏙. Ja leert nieuwe mensen kennen en zal duimen dat goed weer blijft .Vandaag al de zon 🌞 tevoorschijn. 👍
@patrick2 Nog 2 dagen en wekend ligt in verschiet . Kan je weer rustig genieten met je meisjes en partner 😉
Gisteren mijn vaccinatie 💉 gekregen en voel me goed niet ziek geen pijn in mijn arm .
Voor alle andere medelezers Zonnige dag en voor wie ziek is beterschap ❤️🩹.
fijne groetjes tinneke2
Hoi iedereen,
Tja, de tijd vliegt ... Morgen voor drie dagen naar Ieper. Estafette met de moto in de rally van Ieper voor het Toyota team.
Ben eens benieuwd, heb dat nog nooit gedaan ...