annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-21 06h27

Antwoorden: 214 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand augustus.

OPGELOST

 

 

WelkomAug.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.

Daar gaan we verder.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

214 ANTWOORDEN 214
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Ja maal alles kwam allemaal witte schuim uit . 
zijn tandjes en tandvlees . En een nageltje dat los zat . Was tamelijk serieus verdoofd geweest . 
Mag terug bellen mocht echt niet beter gaan en dan direct gaan. 
Dank u lieve Josette . 
Ben zelfs niet blijven wachten in het vaccinatie centrum . Ben direct naar huis 🏠 gekomen en voel me voorlopig nog wel.
Groetjes tinneke2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  euh denk ook een beetje aan jezelf hé.

Dan zou ik die pillen niet meer geven.

En zien hoe het morgenvroeg is.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Voorlopig geef ik hem de medicatie 💊 niet paar dagen wachten tot de andere medicatie 💊 uit zijn lichaam is en weer fit is .

Te veel is te veel .

Moet zich eerst goed voelen en eten en goed drinken .

Geef nu alles zeker drinken via een spuitje .

dank u 

Tinneke2_0-1628754779217.png

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @MustafaY @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous en ook alle andere een goedemorgen.

Ja @Josette zo snel gaat het nu weer midden van de week en bijna de week weer om en voorbij. Nog even en de maand is weer voorbij.

Voor de rest niks speciaals vandaag voor mij dan enkel nog altijd vervanging omdat meneer nog verlof is.

Iedereen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @MustafaY @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en 

alle medelezers ,

Goede morgen,

En wie is er al vroeg in de morgen komen piepen 🐣,jaja eindelijk krijgen we nog eens het zonnetje te zien .

Gismo geeft de nacht goed doorstaan ,is heel kalm ,afwachten nu want wil niet eten   Dringend zijn medicatie 💊 nodig .

Vandaag is het mijn beurt mag eindelijk mijn 2de vaccinatie 💉 halen in de namiddag. Pas wel nog altijd goed op ,en blijf daarna lekker bij woefke .

Voor iedereen we zijn halfweg de week toch voor de werkende mensen . Ga jullie goed . 
fijne heerlijke zonnige dag 👋.

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen