Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-21 06h27
Antwoorden: 214 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je op vakantie gaat voor jezelf maar ook voor anderen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, de nieuwe babbelkoek is klaar.
Daar gaan we verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/106565#M13129
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @david41 @Anonymous en
alle medelezers,
fijne morgen ,Terug een nieuwe week gestart ,eens kijken 👀 wat die ons allemaal gaat brengen .
Zou zeggen laat het een dagje zijn van gouden momenten ,omkadert vol geluksmomenten .
Een vlugge groet 🖖
@patrick2 veel werkplezier op je eerste werkdag terug na je verlof.
Groet ik jullie allen en geniet 😉
tinneke2
Zo hier even gaan fietsen,
maar het weer is zalig voor mij, nu zit ik vast met
ja kl................ de verkalking in mijn schouder is al weer even aan het opstoten
tot in mijn vingers, maar dit heb ik toch gehad vandaag verder rust.
@Tinneke2 dan hem ook niet teveel laten lopen misschien dat het erger word.
@Josette @Hij moet van de Kinisistetherapheut veel wandelen ,maar nu mag hij van mij niet even niet meer . We hebben al eens gebeld en moet het nu wat rustiger aan doen .
Kinisistetherapheut hebben we het ook gezegd . Gaat eindelijk akkoord .
krijgt nu andere oefeningen en therapie . Mag ook vroeger bij de chirurg 👨⚕️. Dus horen we het wel wat die gaat zeggen .
Hier is het beginnen te regenen ☔️ .
veel beterschap ❤️🩹 met je schouder ook eens laten nakijken ,ik ben er aan geopereerd kalk verwijderd bij mij al twee keer en nu terug beter . Voor hoelang dat weet ik niet???
fijne dag .tot morgen Ga wat rusten.Luister goed hoor !
Groet tinneke2