Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
@Anonymous . Hou je ook merel goed bij je moeder ook al is het niet altijd gemakkelijk ,.
Zal je ook zoveel mogelijk steunen waar ik kan ,ik weet dat je goed voor haar zorgt en dat je al bij haar bent zal haar ook zeer blij maken . Ze is nu thuis waar ze hoort en graag is ,dat is voor haar een grote zorg in haar hart dat weg valt . Want nergens beter dan thuis 🏠.
Of is ze terug op de palliatieve zorg , misschien 🤔. En kan ze niet meer naar haar huisje . Zou wel heel droevig zijn . Ze blijft in mijn hartje ❤️ en denk zeker aan haar .
Ik ga vandaag niet te laat slapen want wordt een drukke dag . En veel helpen bij mijn ouders en eens bij mijn zusje .
Steun jou ook !
groetjes tinneke2
@Tinneke2 Bedankt voor al deze mooie woorden ❤️ per mia mamma e anch'io 🙏!!!.
maar ik ben eerlijk zelfs dit breekt mijn hart 💔 we kunnen niet vergelijken uw huidige situatie familie en de mijne 🤔 omdat ik de waarheid vertel mia mamma ha 83 anni !! come lei dice: "Ho fatto la mia vita" 💔 . ed è difficile ma è vero !!! maar jij en je zus zijn jong en daar is het allemaal nog te vroeg voor 🙃 Ne ho parlato con mia mamma e lei pensa lo stesso 💝 e anche mia mamma vi manda tutti i suoi pensieri e coraggio a tutti 🙏💕 Ik schrijf het je zoals ze me vertelde !! Eerlijk gezegd heeft ze gelijk !!! Kijk dus altijd vooruit en nooit achterom 💪 en Tinneke helaas maar als je veel pijn hebt voor de familie moet je sterk zijn Mijn God, hoop met heel mijn hart dat maandag de dokter zal niet al te veel slecht nieuws voor je hebben 🙏 🍀 🤞.
Probeer te rusten!! morgen ga je naar je ouders toe!!!! en we gaan stap voor stap vooruit 👣🤜🤛 💝.
"Goedenavond / nacht" Ah Ah !! 😠 en morgen denk aan jullie allemaal en geniet van het samenzijn 🤝 ❤️.
ik zal je alleen laten 👋.
Con tutto il cuore io e mia mamma 💪✌️💓.
@Anonymous ⚜️.
Metto sempre il giglio perché è il fiore preferito di mia mamma 😉😀.
@Anonymous Ook al is je mama 83 jaar ze spreekt uit ervaring en spreekt nog altijd met heel prachtige wijze mooie woorden .
Het is moeilijk maar we geraken er wel door . Ben al blij dat ik haar Zondag een bezoek gebracht heb . En dat deed haar heel goed .
Bedank je mama voor mij en geef haar ook moed in haar moeilijke periode. Dat ze ook niet te veel pijn mag lijden . Blijf met haar meeleven zeker en vast .
En zal zeker sterk 💪 blijven
groetjes tinneke2
@Tinneke2 , Bedankt voor deze lieve woorden voor mijn moeder🙏 Ja het is moeilijk en jij weet het beter dan wie dan ook 💕. Maar jouw familie en mijn moeder en ik zijn sterk en stoer 💪.
groetjes stempi007⚜️.
@Anonymous
Je belooft eerst aan @Josette dat je er een beetje gaat op letten van niet meer verschillende posts achter elkaar te posten maar alles in één post te gieten.
Dat is prima.
Maar wat doe je dan? Je maakt ineens drie posts achter elkaar ... Net hetgeen gevraagd was om niet meer te doen ..
Ik snap wel dat je aan drie verschillende personen iets wil zeggen en dat je dat gescheiden wil houden. Dat is OK, maar doe dat dan in één post. Maak er verschillende alinea's van. En begin iedere alinea met het "mentionen" van diegene tot wie je u richt.
Wij zullen u (en Tinneke ook) heel dankbaar zijn voor het leesbaar houden van deze thread.
Groetjes,
Stefaan