annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand december

Topic gestart op: 01-12-21 05h17

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand december

OPGELOST

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-quot-Feestbabbelhoek-quot-van-december/m-p/114300#M14...

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 en @Josette 

Gaat het hierom misschien ? :

patrick2_0-1639070189662.png

Op deze manier krijgen we wel veel misverstanden maar krijgen we op den duur ook 'ruzie' en dat is nergens voor nodig. 

Er is ook nergens te lezen dat @Josette aangeeft om weg te blijven dat is wel een verkeerde interpretatie @Tinneke2 . 

Zolang we hier iets kunnen zetten is het toch goed? Ok de ene heeft net iets meer te vertellen als de andere maar denk niet dat het gaat om de meeste posten. Er zal ook ergens een misverstand zijn dat er gereageerd wordt op verschillende topics. En als dat gebeurd dan heb je natuurlijk ook direct verschillende topics. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Oké bedoelde het ook niet zo van dat weg blijven . De rest heb je zeer goed uitgelegd . Dat bedoelde ik 
@Josette  Ik wil mij dan ook zeker naar u toe excuseren ,en wil zeker geen ruzie. 
wens jullie een fijne avond 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous @david41 

goede morgen allemaal , 

@Cdt24801 Ben blij dat iedereen gezond en wel is . Beter zo . Bedankt ga je goed . 

@patrick2 Nog 3dagen en je bent er van af dvan het vroege opstaan . Koffie en een sigaretje dat ken ik van vroeger nog . 😉Maar ben er mee gestopt met de sigaretten 🚬 soms nog goesting maar bijt door . 

@Josette Vandaag nog gerief halen naar de winkel voor verder te klussen voor buurman want had niet alles , maar wordt zo vlug donker en elektriciteit heb je nodig om te werken . Dus komt hij nog eens een andere keer . 
@Anonymous Gisteren  is mijn mama 80 jaar geworden en ze is dan ook beloond voor haar goede zorgen al die jaren ,ook van haar buren kreeg ze heel veel kaartjes en bloemen . 
Voor de rest wens ik jullie allemaal een fijne dag  toe .

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen, ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

@patrick2 ja inderdaad, eerst de koffie na een nachtje kloklezen.

Werk ze ik vind dat zalig heb je een lange dag.

Fijne dag allemaal.

patrick2
Wijze
Wijze

Ja @Josette de koffie had ik ook al op en een sigaret 🙂 

Dat de dag lang is klopt als een zwerende vinger , ik sta op om half zes rond kwart na zeven naar het werk ( want een kwartier later dan heb ik grote kans op file ). 

Dan om 17 uur gedaan en naar huis , tegen zes uur thuis dus de klok is dan rond voor mij. Maar ga wel naar bed om 22 uur want de oogjes vallen gewoon dicht. 

Zou toch niks voor mij zijn zo elke dag in de dag dienst te werken chapeau aan diegene die het wel kunnen en dat elke dag zo. En dan rekening houdend dat de meeste ook nog kinderen hebben amai. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen