annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand december

Topic gestart op: 01-12-21 05h17

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand december

OPGELOST

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-quot-Feestbabbelhoek-quot-van-december/m-p/114300#M14...

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik ben 15 jaar lang iedere werkdag om 05.15 Hr opgestaan. De bus om 05.50 Hr, dan twee treinen en nog een bus. 's Avonds het omgekeerde. Rond 18.15 Hr terug thuis. Tenminste als ik overal netjes aansluiting had en er nergens vertraging, staking of ongeval was.

De tweemeterbak in tussen 22.00 en 23.00 Hr

Alles went hoor .... 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd ,

Goedemorgen ,

@Josette Eerst en vooral heel veel sterkte met je moeder !

@patrick2 Vroeg opstaan en vroeg naar bed dat kan ik mij zo indenken dat dit niets voor u is ,zeker als je dat niet gewoon bent ?

Vandaag iets later opgestaan , ook later gaan slapen . Want ik heb bezoek gekregen van mijn tante .

Weer eens geen goed nieuws . Haar dochter de schoonmoeder kan ik alle momenten een telefoontje krijgen dat ze overleden is . Ben beginnen te Wenen toen ze vertelde waaraan . Heb haar dan alles over mijn zusje want het gaat over de zelfde ziekte . 
Wil echt geen zin meer om slecht nieuws te horen heb het echt gehad .

@Anonymous Vandaag toch iets beter weer hier nog geen regen . Mijn buur komt nog wat klusjes doen in mijn huisje . Want hier en daar zijn nog wat problemen die hij kan oplossen . Een echte handige Harry.

@Cdt24801 Alles goed met de kleinkinderen  en zijn de klusjes ook gedaan of heb je nog werk aan de winkel . 

voor alle andere wens ik jullie een leuke dag 

groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja hoor @Tinneke2 , de kleinkinderen stellen het tot hiertoe prima en wij ook. En de mama's en papa's ook. 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 er is niks met mijn moeder je bent fout hoor! 🤔

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Begrijp er dan ook niets meer van @Anonymous schreef Toch zoiets en je hebt geantwoord. Dank u voor je gedachte voor mijn moeder ? Wou toch ook meeleven met jou . Zoals jullie met mij doen 

Dacht ik heb ik nu iets mis gelopen . Sorry verkeerd begrepen dan . 🤔

tinneke2

Leden met de meeste pluimen