Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Hippie1727 @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Joery_dw @david41 @Fabienne1 @Cdt24801
en alle binnenkomers en medelezers een goede middag,
Ik hoop dat jullie allemaal in orde zijn op deze eerste dag van de week heel koud !!!
Goedenavond allemaal warm met mensen van wie je houdt😀.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
@Tinneke2 aub ik ga het je nog eens vragen?
5 berichten na elkaar zo hoort een forum niet te werken dat keuren ze nergens goed.
Doe het in een berichtje. Desnoods kort ze in of werk met privéberichten.
Ook @Anonymous jou ga ik dat ook vragen gelieve
er rekening mee te houden het lijkt hier wel op het meest te posten.
Dank voor jullie begrip.
@Tinneke2 en @Josette en @Cdt24801
De eerste dag zit erop en het is nog niet veel geweest. Heb al wel een heleboel dingen gezien en gehoord natuurlijk. Iets wat ook normaal is in een opleiding.
Het valt wat tegen in de zin het zijn nieuwe programma's ook waar men mee werkt als ik gewoon ben maar goed zal er mee moeten leren werken.
Voor de rest ben ik wel tevreden hoe het gegaan is de rest zullen we zien hé maar het bevalt me wel moet ik zeggen.
Ja @patrick2 , als je een nieuwe functie aangaat, een andere opgave, dat brengt meestal ook andere tools met zich mee. Dat hoort er nu eenmaal bij hé 😉
@patrick2 Patje ben blij dat het goed is mee gevallen uw eerste dag .
Je zal het wel vlug leren zoals jij de kneepjes van het vak kent en vlug iets onder de knie hebt zal je ook de nieuwe programma’s snel kennen .
@Anonymous @Josette @Cdt24801 alle andere ook een
fijne avond gewenst . Tot morgen .Mijn berichtje was nu kort een maar 1 vanavond . Slaap allen lekker
doei 👋
groetjes tinneke2