Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Hippie1727 @Joery_dw @Heidi2 @MustafaY @Fabienne1….
en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen,
Goedenmiddag,
minstens wat is er over, Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag 😀. Sorry voor het late antwoord 🕝 maar voor mij is het een beetje ingewikkeld zondag 🙃 maar nu is het beter 😥.
Terwijl je zondag en je avond heerlijk verlopen 😉😁. Dit einde van het jaar met hoge snelheid aankomen 🚀Hoop volgend jaar een beetje beter zijn 🤞 "gewoon een klein beetje 😉".
Dus fijne zondag allemaal 🤗👌.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Goedemorgen iedereen, ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.
Ik ga straks bijlezen dit is me nu teveel.
Fijne zondag.
Goedemorgen iedereen.
Het is erg vroeg op dit moment , niet mijn gewoonte @Josette @Tinneke2
Het is maandag dus ik begin dan vandaag ook met mijn nieuwe functie en dus moet ik ook opgeleid worden. En daarom deze week de dag dienst en dus vandaar zo vroeg op.
We gaan er naar uitkijken vandaag wat de dag brengt. Daarom ook aan iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Patje ben benieuwd wat je dag zal brengen . Al een dikke proficiat nog eens met je nieuwe functie nu kunnen we dat zeggen ,want eindelijk is deze dag aangebroken . Het is zeker gewoon worden van zo vroeg op te staan , maar zoals je al zei het is maar voor een week .
Wens je een hele goede start .
Duim alleszins al voor jou . Knuffel van mij .
En hoop dat het goed mee valt en geniet ervan . Want je hebt er ook zo lang naar uitgekeken.
groetjes tinneke2