annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand december

Topic gestart op: 01-12-21 05h17

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand december

OPGELOST

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-quot-Feestbabbelhoek-quot-van-december/m-p/114300#M14...

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  @Hippie1727 @Joery_dw @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd.

Goedenmiddag,

fijne dag en geniet van het weekend ook als het weer niet zo goed is  doe wat je wilt om je te plezieren 😀 maar vooral Bescherm jezelf 🛡⚔️.

@Josette @Tinneke2 een speciale kleine gedachte voor jou en je familie ❤️ en vooral lang leve de soep 🤗 van @Josette zij zal ons sturen een beetje voor iedereen per pakketpost 🙄😂.

vriendelijk aan iedereen ✌️.

@Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @We gaan dat proberen . Fris gewassen .

lakens ververst en was en plas gedaan . 
nu even genieten met mijn hondje en wat aandacht geven want dat is ook belangrijk. 
Morgen ga ik eens op bezoek bij mijn ouders want mag weer eens buiten . 

Gaat al veel beter met mijn andere zus en haar gezin . Beetje strijk over nemen om haar te ontlasten van haar werk . 
. Met mijn ander zusje geeft ze toch wat meer hoop terug . 
Fijne dag en dank u voor je gedachte . 👌

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Wat leuk om te lezen wat je allemaal hebt gedaan of bijna alles "plas🤣".

heel goed ook om uit te gaan het zien van je ouders zal hen gelukkig maken en jij ook 👍.

Het is al een goed punt dat het beter gaat met je andere zus en haar familie 😀 en terwijl je het schrijft, dankzij de verbeterde gezondheid, het geeft je hoop, kracht en moed voor je andere zus die het echt nodig heeft !! jij en je familie zijn allemaal vechters 🤜🤛 ⚔️ Dus geef nooit op ✌️

Als ik mag omdat het het advies van een vriend is en geen bestelling mijn generaal 😂 ❣️.

bedankt Tinneke voor alles wat ik net heb gelezen "het is een plezier"👏 en op hetzelfde moment het gaat terug mijn moreel ook 😀💝.

Zie je snel dan 👋.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Gaat wat beter met mij , aangezien ik wat beter nieuws kreeg . Nu hopen dat mijn huisarts ook eens opneemt . En mijn situatie eens deftig gaat uitleggen Maandag want wil ook wel eens weten wat de scan van mij ook eruit zag . Weet al een beetje ,dat het ook niet zo goed is . Maar voorlopig moet ik de pijn verdragen met zware pijnstillers. 
Maar momenteel komt mijn zusje nu op de eerste plaats en ga ik er voor haar zijn zoals ik haar al beloofd heb . Ook vandaag . 
Maar moreel zie ik het beter allemaal tot nu toe zitten . 
we kijken vooruit !

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Helaas weet ik dat jullie "allemaal kapot zijn" omdat je in de zomer viel🤐en ik hoop dat de dokter maandag demoraliseer jezelf niet  omdat je je zus probeert te volharden 👏respect maar u neemt sterke pijnstillers voor de pijn.!!!

Tinneke, zoals je zegt :"Maar momenteel komt mijn zusje nu op de eerste plaats en ga ik er voor haar zijn zoals ik haar al beloofd heb ❤️❣️". dus morgen, nog sterker zijn want je zult het echt weten wat zal er in de toekomst met je gebeuren?

Nu en ik weet het gemakkelijk om te zeggen moreel is "een beetje beter!?!?" dus we moeten uithouden 😶!!!!!

ik zal er altijd voor je zijn maar van ver en schriftelijk 😉💞❣️.

Moreel ‼️ 

en ik ga tot 19.30 uur + of - bij mijn moeder Dus ik zal te laat zijn, maar ik zal er zijn 😁 Tot snel 👍

@Anonymous 🌹⚜️.

Leden met de meeste pluimen