Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
@Cdt24801Dat wist ik wel dat ik geen prioriteit meer had maar zat al over mijn 4 maanden en heb Pfizer gekregen nu als derde prik geen moderna . Stond zelfs op de spuit , mijn eerste en tweede prik waren Astra Zenica. Maar ze waren me wel echt vergeten . Zeiden ze wel duidelijk bij . Daarom dat ik ook gebeld heb . En ben blijkbaar niet alleen in onze stad . Toch bedankt voor je alertheid en deskundige uitleg . 😉
fijne avond
groetjes tinneke2
Goedemorgen aan iedereen.
Weet niet of ik een derde prik krijg maar zullen zien toch....Liever niet want heb niks met spuiten en zo en de tweede was me al slecht bevallen. Maar we zullen zien.
Voor vandaag niks anders dan gewoon werken en niks speciaals 🙂
Aan iedereen dan ook een fijn e dag.
@patrick2 Goedemorgen,
Iedereen krijgt een derde booster prik , het hangt er van af wanneer en welke je hebt gekregen . Bij Astra Zenica moet je 4 maand wachten . Bij Pfizer 6 maand maar dat wist je wel al indien je nog geen uitnodiging hebt gekregen moet je zelf bellen . Zoals ik gedaan heb
Ben er ook niet zo gek van maar is voor je goed he 😉goed bedoeld
fijne werkdag
groetjes tinneke2
Ik heb Pfizer gehad en dat is nog geen zes maand geleden dus moet nog wachten. Zal wel zien als het niet moet dan liever niet en anders ja dan ene zetten en dan terug ziek.
Want van de tweede was ik wel ziek en de eerste niet.
@patrick2 Misschien ben je dan van de derde ook niet ziek . Ik heb hen gevraagd om ze traag in te spuiten 💉 . Doet er ook veel aan . Geeft ook zijn voordelen zei de verpleegster. Een kleine tip .
En een pijnstiller op voorhand innemen doet ook veel . Zei ze . Fijne dag
doei 👋
groetjes tinneke2