Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
@Tinneke2 het is walgelijk prioriteit voor niet-gevaccineerde mensen 😠 s... regering ! jij en je zus volgden de regels "vaccinatie !" en zodat het ziekenhuis weigert te proberen u te behandelen "om te opereren" aan uw zus en u 😠.
s... incompetente overheid en regels 🐷‼️.
Moed Tinneke en je zussen en je hele familie heel veel sterkte ❤️.
@Anonymous 🍀🌻⚜️.
@Anonymous Moed hebben we niet veel meer ,maar we proberen ons sterk te houden ook mijn ouders voor haar . Wordt een Trieste kerst . Veel vieren gaan we niet doen .
we zien nog wel .
Hopeloze regering is het in alles
groetjes tinneke2
@Tinneke2 Het spijt me zo voor jou en je hele familie 😶. En zoals je zegt, het wordt een trieste kerst ☹️ bedankt aan de regering die beslissingen had moeten nemen veel radicaler lang geleden😠 vandaag hun ontmoeting niets goeds !!!En in het bijzonder aan de anti-vaccins een grote dank u 😠 respecteer niets en dan is het het ziekenhuis!!!en vanwege hen mensen kunnen de operatie niet meer ondergaan😠!!!
kortom, het gaat me lukken om je moreel nog meer te verlagen ☹️ Dus ik zeg niks meer 🤐!!!!.
Tinneke, ik denk aan jullie allemaal met heel mijn hart ❤️.
@Anonymous 🤜🤛 🌹❣️⚜️.
@Anonymous @Vapore mag doorgaan zoals voetbal ⚽️ met veel volk dat kan er bij mij niet in . Ze gingen alles verstrengen en toch hebben ze het weer eens niet gedaan . Blijkt genoeg uit de cijfers .Denk ook aan je moeder en je familie . Ook al heb ik het moeilijk . Het zijn slechte tijden voor iedereen . Voor elk van ons . Daarom moeten we elkaar blijven steunen door dik en dun . Groetjes tinneke2
@Tinneke2 🙃 ja laten we in een gekke wereld leven 🙃. Bedankt voor mijn moeder 🤗.
En zoals je zegt, jij en jouw familie, ik en mijn moeder, we gaan en we moeten vechten met al onze macht 💪 🤜🤛. Omdat we moeten volhouden 🙏.
Tinneke, Ik stuur jou en je hele familie al mijn positieve gedachten en ik kus jullie allemaal met heel mijn hart ❤️.
vriendelijk 💞 🌹.
@Anonymous ⚜️.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
152 | |
72 | |
65 | |
21 | |
11 |