Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 05h17
Antwoorden: 146 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.
Tot daar!
Zoals je misschien weet of niet , heb ik al verschillende pogingen gedaan. Heb die Vapor gehad en heb nog andere dingen geprobeerd maar niks hielp. ( Ja ik weet het het is ook wils kracht tussen de oren ).
Maar heb het opgegeven en wil de collega's het ook niet aan doen na drie dagen chagrijnig te zijn.
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Fabienne1 en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen
Goedemorgen ,
@patrick2 Dank u . Een nieuwe start
@Josette Vandaag nog enkele klusjes afwerken zoals nog een ornament voor plafond en luster ophangen . Badkamer kast Renoveren en klaar .Niet zoveel werk meer . Alles mooi terug zetten . En klaar . Voorlopig.
De woef 🐕 zijn medicatie gegeven want ontsteking aan de oogjes. Gaat beter ondertussen.
Iedereen een fijne dag
groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Joery_dw @MustafaY @Heidi2 @david41 @Fabienne1
@Tinneke2 wat krijgt de woef voor medicatie voor zijn ogen? Is dat Teramizine?
Ik heb hier ook het ganse huis binnen geschilderd, ben blij dat nu alles gedaan is! 😁
@Hippie1727 @Ondertussen ben ik juist thuis 🏠. De naam van de druppels zijn voor de woef Terra-Cortril druppels maar heb je een voorschrift nodig of Dosemedine 0,1procent heb je geen voorschrift nodig . Hoop u hier mee geholpen hebben zoals beloofd
fijne avond groetjes tinneke2