annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand december

Topic gestart op: 01-12-21 05h17

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand december

OPGELOST

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen, we gaan verder in de nieuwe babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-quot-Feestbabbelhoek-quot-van-december/m-p/114300#M14...

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen.

@Cdt24801 na 8.30 uur ben ik werken dus ben ik niet online dus kan ik ook niks posten. Dus geen idee wat er scheelt. Ja dat vroeg op staan zal voor mij nooit wennen hoor vroeger al niet en nu steeds minder omdat ik de uren gewoon ben van de namiddag. 

De nacht gaat mij beter deugd doen aangezien ik een nacht mens ben dat is nu eenmaal zo. Maar goed het is voor mij zelf nu he want anders heb ik geen opleider in de nacht en dat is wel de bedoeling.

@Josette Dat is wel schoon hé en ook die kerstman daarbij. 

Daarnaast is het dat sommige mensen komen en gaan maar door het gaan zal het wel een heel stuk frisser zijn met de berichten hier. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen, ik zie net dat onze Italiaan zijn account verwijderd heeft ...

EDIT: en ik zie ook net dat er vandaag in deze rubriek geen enkele post geweest is na 08.30 Hr ... Wat is hier aan de hand???

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 De Italiaan geeft een andere account 🤔blijkbaar heb je dat niet opgemerkt . ..en ik vind het niet raar dat hij dat doet .

vraag misschien eens aan @Josette wat er aan de hand is misschien durf niets meer te posten . En als dat je bedoeling is dat we weg blijven mij ook goed hoor . Dat kon er nog bij 😢

Je krijgt dan een berisping dus post ik maar een keer .
@patrick2 @Wens je nog een fijne werkdag morgen nog een keer vroeg opstaan en je bent er van af 

tinneke2

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  ik weet niet waar jij of die Italiaan zoals jij schrijft  die verhalen haalt!

Niemand heeft gezegd dat jullie wegmoeten, alleen heb ik heel beleefd gevraagd zoveel mogelijk in een bericht alles neer te pennen. 

Je, hebt persoonlijk tegen mij blijkbaar, dank je! Ik heb niemand achter de schermen gecontacteerd. En niemand hier verboden te komen.

Het moet hier een fijne babbelhoek zijn, maar zo een bericht van jou amai.

Dit is het enige wat ik hierover schrijf. Fijne dag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ik heb ook niets achter jullie privé gezegd Dat voelt echt niet goed hoor . 
Heb gedaan wat je vroeg .

En die Italiaan vind het echt niet kunnen sommige reacties 

En ik bedoel niet u . Ik wil ook dat het fijn blijft . 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen