Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@Josette Bedankt alvast voor de tip . Misschien kijk ik er eens naar uit .. of koop gelijk 2 paar . Groetjes tinneke2 🤣😂
Goedemorgen iedereen.
@Josette ik heb weinig tot niks gemerkt van deze mist enkel afgelopen donderdag. Maar het is niet fijn die mist ik weet het.
@Tinneke2 succes met de koop tocht het is solden dus wie weet aan de verminderde prijs.
Voor de rest nog geen idee wat doen vandaag we zullen zien. En aangezien ik morgen avond weer moet werken zal ik me niet te veel haasten vandaag. Dus met andere woorden genieten van de vrije dag.
Aan iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Zal zeker paar warme botten kopen en de raad van Josette volgen neem ik twee paar als toch solden zijn . 😉
Geniet maar van je vrije dagje ,hou niet van de mist met mijn astma veel te veel last van . Pff .En je weet Patje u haasten wat zeggen ze ook weer : haast en spoed is zelden goed 😊. Maar weet dat je dat niet zal doen . Relaxen en chillen vandaag . En nog wat rusten .
Dat ga ik ook nog proberen te doen in de namiddag. Fijne dag tinneke2
Idd @Tinneke2 rusten vandaag. Trouwens ga ook eens zien of ik een nieuwe Apple Watch ga halen deze zijn wel in solden maar natuurlijk geen honderden euro's korting. Ga het eens bekijken de dag is nog vroeg voor mij 🙂
@patrick2 Tof en waar dat is wel interessant vind ik . Laat mij maar eens weten of je er eentje gevonden hebt . Fijne avond ik ga nu tv kijken . Toch veel gestreken weer en nog niet gedaan . De rest zal voor maandag zijn . Fijne avond en voor straks welterusten 😴