annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal. 

@Tinneke2 en @Josette weer heerlijke verse soep , krijg er al goesting in 😛 

Ben al op zoals je kan lezen , anders kan ik niet veel posten. Maar ga straks nog terug slapen tegen een uur of 2 tot een uur of 6 of 7 dan kan ik er vannacht weer tegen aan. 

Voor nu aan de koffie en hier eens loeren. 

Voor alle andere nog een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 ik ga nu een dutje doen heel lange dag geweest . En mijn werkjes zitten erop . 
Morgen bellen naar de dierenarts voor de woef en voor de meterstanden want verandering van elektriciteit ️ en weer geen brief gekregen .wat is dat de laatste tijd met de post ??? 
 Tegen dat je opstaan lig ik even in dromenland 😉fijne avond verder 

doei 👋 groet u 

tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers

Goedemorgen ,

@patrick2 Gisteren niet meer geantwoord maar ik weet dat je niet vlug opgeeft ik ben ook zo ik zoek tot ik het vind . Soms heb ik hulp nodig en dan vraag ik het graag aan jullie . En heb goede leermeesters (ook Josette natuurlijk) 🥰

De soep geeft hier al goed geprutteld nog even afkoelen en klaar . 
Voor de rest een rustig dagje en genieten van de Zondag . 
Iedereen een fijne dag verder en voor wie uit werken weer gaat werk ze !

doei !

groetjes tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle medelezers en binnenkomers, Goedemorgen,

Eindelijk eens geen mist hier eens .,werd echt tijd kreeg er even genoeg van je zag voor geen meter vooruit. De was en de plas is hier al gedaan ,nu nog strijken . En dan even de deur uit spullen brengen voor Wallonië aan het verzamel punt . Want morgen brengen ze het naarder . Een flatscreen ,de dvd-speler die ik niet meer gebruik een koffiezetapparaat… ook gerief die ik bij buren gaan verzameld heb bij de buren van mijn ouders .hoop dat ze gelukkig zullen zijn . En nog in heel goede staat .  En dan dringend paar botten kopen want met koude voeten brr . 
Zal heel vlug te winkel uit zijn . Kopen en wegwezen . 
iedereen een fijne Zaterdag. Kleed jullie goed als je de deur uit gaat want het is nog heel frisjes . 🥰doei 

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  succes.

Dan kan je beter warme wandelschoenen kopen

botten vind ik helemaal niet warm zeker leren laarzen niet! 

Leden met de meeste pluimen