annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dat is heel mooi van u dat je dat doet . Wel jammer maar je zal het druk genoeg hebben . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

patrick2
Wijze
Wijze

En ben nu net thuis @Tinneke2 . 

22 uur gaan slapen , 4 uur opgestaan , 7 uur aangereden en nu net thuis. Morgen kan ik weer de nacht gaan doen van 23 tot 8 uur deze week dus doe een uur langer elke dag. Dit omdat mijn andere collega de laatste hand gaat leggen deze week in Vilvoorde. Dus dat is werk overdracht en zo. 

De andere collega daarin tegen begint pas om 8 uur in de morgen dus die vang ik dan ook weer op. En ja zo vangen wij elkaar dus allemaal op en dat is wat wij normaal noemen. Er voor de mensen zijn en elkaar helpen daar waar nodig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Top dat noemt men team building . Zo zou het overal moeten zijn . Fantastische iedereen werkt mee . 🤩🤩.
wens je nog een hele fijne avond wat er u nog rest . 
Smakelijk eten!

tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer meer kwijt!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Vandaag zou ik naar de begrafenis gaan om afscheid te nemen van een dierbare ,maar jammer genoeg kan ik er niet bij zijn . Ziek voelde het al een paar dagen . Verdrietig ben ik nu enorm . Maar moet thuis blijven wat ik al heel de week ook doe . Hou mij rustig dat is het beste medicijn. 
Verder iedereen een fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Maak er een fijne dag van hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen