annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is het nadeel van de nachtdienst @Josette . 

Ben nu eenmaal gewend de nacht wakker te zijn en als je dan zo vroeg op moet en je wil vroeg gaan slapen is dat geen optie. Gelukkig doe ik dit maar eenmalig want dan stopt Vilvoorde met werken. 

Dat wil zeggen het gaat niet meer van onze firma zijn het is overgenomen door een partner waar we mee gaan samen werken. 

Maar er is van de week daar iets tragisch gebeurd waardoor gisteren de namiddag post niet kwam werken. Iets wat heel normaal is na het tragische voorval ( nee geen dode of gewonden en geen bedrijfs ongeval )

Maar wij willen het netjes achter laten voor als maandag de nieuwe partner zijn intrek doet dus moeten we wel de boel netjes gaan maken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

Vandaag niet veel te melden het gaat al iets beter met mij .wel nog veel rust nodig. 
Vannacht gevroren was glad in de tuin 🪴. Als de woef 🐕 moet opstaan ga ik ook uit bed ,blind geworden aan een oogje . Het is te leeftijd . Maar hou nog evenveel van Gismo . 

  • Wordt een stille dag nog heel triestig ,dank u @Josette lief van je 🤩

Voor al de fijne dag !

tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Maak er een fijne dag van hé.

Hier een rotnacht achter de rug.

Sterkte en goede moed aan degene die het gebruiken kunnen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wel @Josette , dat vind ik echt erg.

Dat het weer niet meezit, is een ding, dat dat rotte virus maar niet verdwijnt is een ding, maar dat je steeds opnieuw echt slechte nachten moet doormaken, dat is van het goede teveel. Een mens moet op tijd en stond de batterijen kunnen opladen om de dag door te komen, en dat is per definitie verwezenlijkt door een goede nachtrust.

Wanneer dat, om gelijk welke reden, niet lukt, dan zijn de dagen echt geen pretje. Ik heb het gelukkig zelf nog niet vaak meegemaakt, maar ik kan me wel iets voorstellen bij wat jij nu doormaakt.

Josette, ik kan enkel maar met woorden iets doen, u vanaf nu een zalige nachtrust toewensen, en dat doe ik dan ook met volle overtuiging. Josette, slaap wel (in twee woorden, is niet helemaal hetzelfde als slaapwel) vannacht, en ook de komende dagen, weken, maanden en jaren.

Het is u van harte gegund.

Aan alle anderen die het kunnen gebruiken: eveneens een verkwikkende nachtrust en daarna een minimum (dus liefst helemaal geen) aan kommer en kwel toegewenst.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801 @Josette @Tinneke2  en alle andere.

@Cdt24801 ik ben ondertussen al wakker om weer te gaan werken in Vilvoorde. Ben zelf gisteren om 14 uur opgestaan en dan weer 22 uur gaan slapen. Nu is het half vijf en ben al opgestaan ben uitgeslapen. 

@Josette hopelijk heb je deze nacht goed kunnen slapen. Ik weet zelf uit ervaring hoe slechte nachtrusten zijn en wat elk uur de klok zien is. Het is echt niet prettig hoor zo op die maner te slapen.

Voor de rest gaat dus een productieve dag zijn voor mij. Seffens dus op rijden naar Vilvoorde , dagje werken en weer gedaan. En dat was het weekend dan morgen ook weer beginnen , morgen nacht. 

Voor iedereen vandaag een fijne dag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen