annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Och haar schouder is gebroken  en daar kunnen ze weinig aan doen moet een brace dragen . Dus ga ik haar een beetje helpen . Vandaag had ze al hulp .zal enkele dagen of meer  daar gaan wonen . Met de woef . 
Eindelijk verlost van hoofdpijn ben blij .

Nu nog eens goed kunnen slapen dat zo goed doen . En voor @Josette @ook want we kunnen dat goed gebruiken . 
werk ze vannacht . Ga proberen te dromen met minder zorgen 😉

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Maak er een fijne maandag van, redelijke nacht geweest.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette hoop dat je wat beter hebt geslapen en geen onverwachte telefoontjes hebt gehad die triestig zijn . 
 
wel 5 keer opgestaan mijn buur had deze nacht zin om even zijn bloempotten te potten en buiten te zetten wat een lawaai was dat . Maar ja heb hem maar laten begaan . 
Je kan niet altijd zeuren op alles . Het is tenslotte maar eenmalig!

Vandaag een beetje stijlen want loop achter met alles maar langzaam aan geen stress. Loopt niet weg . Voel me iets beter maar nog niet helemaal. 

iedereen een fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak geraak je nooit meer kwijt!

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.

Maak er een fijne zondag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen. 

@Josette en heb je beter geslapen? 

@Tinneke2 die buurman had het toch wel gehoord hoor als ik het was. In de nacht geen lawaai mag ook niet trouwens is ook een wet voor. Na 22 uur mag er geen herrie gemaakt worden tot 6 uur in de morgen dus daar had ik zeker iets van gaan zeggen. En eenmalig of niet het hoort niet. 

Vandaag weer het weekend gedaan dus deze avond weer gaan werken. Ga dus niet veel doen vandaag ben nu opgestaan en een koffie gemaakt. Straks nog eventjes terug slapen voor een paar uurtjes en dan naar het werk. 

Heb ook nog twee dagen iemand langs me zitten die ik het werk ga uitleggen dus dat is dan wel weer plezant 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen