annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand januari.

Topic gestart op: 03-01-22 21h00

Antwoorden: 221 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand januari.

OPGELOST

Januari.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

221 ANTWOORDEN 221
Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze wens ik iedereen fijn weekend toe @Tinneke2 @Josette @patrick2 @MustafaY @Cdt24801 & wie ik vergeet .

Tot lees ...

 

Groeten,

bigMODDER

Anonymous
Niet van toepassing

Wat is uw mening @Tinneke2 ??

Ben ik juist of ben ik fout?

 

Groeten,

bigM

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous  en @Tinneke2 

Ik heb jullie conversatie over het al dan niet "wijze" worden verplaatst uit het topic over de MMS vraag en naar hier verhuisd.

Die conversatie mag er gerust zijn maar hoorde toch niet echt thuis in de thread van de TS.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Als ik van mening zou mogen zijn dan zou jij een wijze moeten worden want je hebt zege van gelijk . Iedereen gelijk voor de wet .

Jij hebt dit opgelost correct toch ?

Dus vind ik dat jij honderd 💯 procent bij de wijze hoort . Ik zie ook dat je al veel opgelost hebt . Je weet heel veel  

dus @Mustafa  @Totem @Anonymous verdiend Dit zeker en vast . 
Fijne groeten 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Amai ! Dit is wel veel eer voor een simpele leek als ik ze . Nu de reden waarom ik zoveel weet van Orange & ook toen ze Mobistar waren is gewoon sja ik keerde altijd terug met mijn herlaadkaart naar hun , ik was al fan van in de jaren 90 . & ik ben gewoon mee met mijn tijd , ik zie alles kwa mobiel internet & Go tariefplannen als eerst , sja het is een interesse ,  nu voor een wijze te worden zal mijn level hier op hoogste moeten zijn , zo iets zal me niet lukken gezien sja er zijn er hier al veel die helpen , nu ik zou het ook als een eer zien ! ik weet graag alles als eerste van Orange , mensen helpen uit eigen ervaring is ook mijn ding !

 

Groeten,

bigM

 

 

Leden met de meeste pluimen