Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
De laatste van deze maand.
Hopelijk niet teveel schade nergens.
Wat een gedoe met dit weer telkens.
Fijne maandag.
Dat is dan ook de reden waarom ik Spotify enkel gebruik , deze werkt echt super goed & ook de muziek die ze je voorstellen elke dag op basis van je smaak is echt super ! En als muziek liefhebber ben ik hier zeer tevreden mee , gezien ik zo ook nieuwe muziek hoor die echt mijn smaak is !
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous Dat klopt dat ondervind ik ook ze geven geweldige muziek 🎵 naar uw smaak .en je moet niet gaan zoeken 🔍. Dat vind ik er ook zo tof aan nieuwe muziek ontdekken en kunnen beluisteren. 🤩🤩🤩.zal eens op ontdekkingstocht gaan .
Heb dus nog veel werk .
Pff .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Voor mij is spotify gewoon beter , ik gebruik Android & ook hun voorstellen van hun dagelijkse mixen enz is gewoon knap ! Zo ontdek je nieuwe muziek , iets wat ik bij Apple Music nooit heb gezien .
Groeten,
bigMODDER