Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-01-22 21h00
Antwoorden: 221 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Op naar een nieuw begin van een nieuw jaar.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen, we gaan hier weer verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-februari/td-p/117127
Tot daar.
@Tinneke2 : Voila ze, mijn eigen logo is nu in mijn profiel , dat is van een game dat ik altijd speel , is eigenlijk het 1nige spel dat ik speel ( Sea of Thieves ) , en ja dat is men logo 🙂 .
Groeten,
bigM
@Anonymous Het is ferm mooi .zou het niet beter kunnen . Je bent een krak in alles .
fijne groetjes tinneke2
en avond nu even rusten x
wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @david41 @Heidi2 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
al een bewogen voormiddag achter de rug . Juist een diepvriezer besteld . Komen hem dinsdag al leveren .
Gisteren gekookt een lekkere oven schotel en het is zo leuk om blije gezichten te zien , alles was op met krot en mot.
De grote woef 🐕 en kleine woef hebben samen geslapen na de wandeling . Zo lief om te zien .
Nu iets eten . En wat rusten want winkelen kan vermoeiend zijn zeker wanneer je in de file zit 😉. Fijne namiddag
Groet jullie allemaal
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Met mij alles goed , ik hoop met jou ook?
Heeft Orange nog toffe dingen die er aan komen dit jaar?
Groeten,
bigMODDER
Dank je, hetzelfde 😊
Nieuwigheden zijn op komst.
Groetjes,
Mustafa
Gebruiker | Aantal |
---|---|
153 | |
80 | |
70 | |
23 | |